Prema najnovijoj američkoj analizi koja uključuje detaljan uvid u menadžersko vođenje poslovanja objavljeno pod naslovom "State of the American Manager Report", vidljivo je kako je najosnovnija potreba zaposlenika zapravo "jasnoća" očekivanja.
Istraživanje je obuhvatilo 2,5 milijuna menadžera i 27 milijuna zaposlenika u 195 zemalja.
S obzirom da je radnicima najvažnije da im stvari, kako tvrdi istraživanje, budu jasne, ovo su tri ključne navike koje bi uspješni šefovi trebali imati u odnosu prema zaposlenicima:
1. Pomaganje
Zaposlenicima treba pomoći, ali na način da ih se što bolje uputi u posao kako bi najbolje shvatili svoje odgovornosti. Zadatak radnika mnogo je veći nego što piše u opisu posla.
2. Razgovori
Uspješni menadžeri ne govore radnicima samo što se od njih očekuje, već i razgovaraju s njima o njihovim odgovornostima i napretku u radu. Takvi razgovori ne odvijaju se samo jednom godišnje, nego i češće.
3. Razumijevanje
Zadatak dobrog menadžera je upoznati zaposlenike sa njihovim poslom, ali i sa time kako se taj posao uklapa sa poslovima drugih zaposlenika unutar tima. To je jako važno jer se često okolnosti oko raznih poslova mijenjaju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.[emo_palacg]
Uključite se u raspravu