U vrijeme interneta i društvenih mreža sve je tanja linija između poslovnog i privatnog života. Kako to barem djelomično spriječiti? Možda je bolje da vam kolege iz ureda nisu prijatelji na Facebooku, piše u komentaru na LinkedInu marketinški stručnjak Soham Wagh.
Evo koja su to, prema njemu, tri razloga:
Zavist
Većina ljudi na Facebooku objavljuje velike životne događaje: nova kuća, novi automobili, nove fotografije s putovanja u inozemstvo… Međutim, u uredskom okruženju to može rezultirati zavišću jer nemaju svi jednako uspješan život niti jednake mogućnosti. Zavist je opasna jer može narušiti dobre odnose na radnome mjestu, naizgled bez posebnog racionalnog razloga.
Narušavanje imidža
Mnogi ljudi se jako trude kako bi na radnome mjestu stvorili određen imidž ili percepciju o sebi. Ako se na Facebooku ponašate i komunicirate drastično drugačije nego u uredu, vaša pomno građena slika se može vrlo brzo raspasti. Primjerice, ako u uredu slovite kao strpljiva osoba koja se zna kontrolirati, vaš imidž mogu narušiti sarkastični, iznimno kritični i emotivni statusi koje objavljujete na Facebooku.
Nepotrebni konflikti
U uredu možda ne razgovarate o političkim preferencijama, religioznim pogledima i sličnim stavovima. Međutim, na Facebooku vjerojatno o takvim i sličnim temama govorite puno otvorenije. To vas potencijalno može dovesti do nepotrebnih sukoba s kolegama na poslu koji ne dijele vaša mišljenja.
Što vi mislite?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu