Ljude često koriste Facebook za praćenje raznih vijesti, koje dolaze na njihov news feed nakon što su lajkali stranicu nekog medija ili organizacije.
Vodeći se tom mišlju, Facebook je osvježio svoje algoritme i uskoro ćete na toj društvenoj mreži češće viđati linkove na vijesti i članke iz područja koja vas zanimaju, pogotovo u mobilnoj inačici Facebooka. Zuckerbergova tvrtka objavila je kako su se na taj potez odlučili jer su njihova istraživanja pokazala kako ljudi vole linkove na kvalitetne i aktualne tekstove, i to čak više od šaljivog viralnog sadržaja ('meme') koji preplavljuje društvene mreže.
To znači da će se u vašem news feedu uskoro češće pojavljivati vijesti i članci, a malo rjeđe šaljive fotografije. Također Facebook će ispod objava sugerirati i dodatne linkove koji bi vas mogli zanimati, kao što je vidljivo na primjeru ovog vizuala:
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu