Kada je Adlan Čehobašić, otac četvero djece, jedne hladne večeri prošle zime proveo dva i pol sata s četiri dječaka čekajući na red, pri čemu su dio vremena proveli na hladnoći jer je čekaonica bila puna, počeo je razmišljati o tome što se može napraviti kako bi se tome stalo na kraj, piše Zimo.
Ideja je bila jednostavna – umjesto dolaska s bolesnim djetetom u ordinaciju, ostavljanja knjižice i čekanja na red, odlučio je napraviti sustav za naručivanje u kojem će roditelji samo poslati SMS i nakon toga će dobiti obavijest o tome koji su na redu i procijenjeno vrijeme čekanja, a sa svakim obrađenim pacijentom šalje se nova poruka, kako bi roditelji znali kada su na redu i kada bi trebali krenuti u ordinaciju. Naravno, kao uvijek, hitni slučajevi imaju prednost, a sustav vodi računa i o tome.
Od ideje do realizacije prošla je skoro godina dana, a sustav je zaživio početkom listopada u dvije pedijatrijske ordinacije u Zagrebu. Rezultat je zaista fantastičan te na temelju iskustva brojnih roditelja, ali i vlastitog iskustva, možemo potvrditi da sustav radi upravo onako kako bi trebao – jednostavno i učinkovito te u potpunosti opravdava svoje ime NEČEKAM. Samo tijekom nekoliko puta koje smo koristili ovaj sustav uštedjeli smo 6 do 7 sati koje smo, umjesto u čekaonici s bolenom djecom, proveli doma.
Ovakav jedan sustav voljeli bi vidjeti i u svim liječničkim ordinacijama jer bi se tako uštedjeli brojni sati pacijentima, dok bi se čekaonice rasteretile te bi u njima bile samo osobe koje su uskoro na redu.
Treba napomenuti kako se sustav NEČEKAM, za sada, koristi samo u vrijeme primanja bolesne djece. Sustav vodi računa o radnom vremenu, od kada do kada se primaju bolesna i zdrava djeca, pauzama unutar radnog vremena itd.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.H O P A L – Hrvatska organizacija za provjeru autentičnosti lijekova
Umjesto Agencije za lijekove i medicinske proizvode, što je bilo za očekivati, osnovana je
u Radnčkoj 52 , u Zg, nova organizacija , za provjeru autentičnosti lijekova, koja će od veljače
2019.g. biti krovna organizacija za sinhronizirani rad svih učesnika provjere autentičnosti
lijekova, od proizvodnje lijeka do krajnnjeg korisnika- pacijenta.
To znači da ljekarne na svoj trošak moraju pripremiti skenere , nadam se da su stari skeneri dobri ,
i software-a – od strane IT suradnika…i krećemo.
Svako pakiranje lijeka mora imati 2D BARCOD – i zaštitu protiv otvaranja kutije….
/ snažnu naljepnicu ili slični mehanizam koji sprečava dopunjavanje, vađenje ili bilo što drugo
s lijekovima…
Tako da znate , dragi pacijenti………….biti ćete još više zaštićeni od strane farmaceutske
industrije i pazite na ova bitna obilježja kutija lijekova , koja Vam jamče originalnost proizvođača
lijekova …
Nema više čekanja. Pacijenti su u međuvremenu umrli.
To je najbolji sustav uštede u zdravstvu.
Smiješno, još samo treba izmisliti i toplu vodu pa da Poslovni objavi o velikom otkriću. Ne da takvi sustavi odavno postoje u civiliziranim zemljama nego se i svaki pregled vodi u radnoj evidenciji ordinacije pa se točno može vidjeti koliko i što tko radi. No kod nas su ministri zdravstva uvijek liječnici kojima nije ni na kraj pameti uvesti mjerenje radnog učinka, njihove mjere se uvijek svode na traženje više novca i izbjegavanje svakog sustava koji bi dokinuo socijalističku uravnilovke, iako svi mi dobro vidimo koliko je neradnički socijalizam skup.
Uključite se u raspravu