Na tržište loyalty programa stigao je novitet koji će dosta toga promijeniti

Autor: Poslovni.hr , 16. svibanj 2016. u 15:00
Foto: Press

Predstavljen je Hatch! – inovativan loyalty program koji sustave vjernosti uvodi u digitalno doba. Kroz tri alata u jednom, tvrtke od sada mogu u potpunosti pratiti ponašanje svojih kupaca te utjecati na njega.

Na tržište loyalty programa stigao je novitet koji će promijeniti način na koji se stvara zajednica kupaca. Predstavljen je Hatch!  – loyalty program riječke tvrtke LogIn koji objedinjuje tri alata u jednom: CRM, marketing i loyalty. Riječ je o jedinstvenom i efikasnom sustavu modernog poslovanja koji smanjuje troškove za tvrtke, a krajnji ga kupac koristi putem mobilne aplikacije .

Upravo je kombinacija spomenutih alata u jednom sustavu posebnost Hatch!-a i čini ga cjelovitim i integriranim, tri-u-jedan sustavom kojim će tvrtke unaprijediti svoje poslovanje, a kupci napokon dobiti aplikaciju uz koju će u svakom trenutku znati koliko vrijede njihovi bodovi i s njima će moći slobodno raspolagati, bez obzira troše li svoj novac u frizerskom salonu ili u trgovini za opremanje doma.

„Riječ je potpuno novom i prije svega jedinstvenom loyalty sustavu u Hrvatskoj u koji se može uključiti neograničen broj partnera, ponuđača usluga i proizvoda. Povezivanjem malih i srednjih tvrtki unaprjeđuje se njihovo poslovanje što je poticajno i za poduzetničku atmosferu u Hrvatskoj. To je pogodnost i za kupca koji ostvaruje popuste i razne pogodnosti na dohvat ruke i u jednom uređaju – vlastitom mobitelu“, izjavio je Davor Slavić, direktor tvrtke LogIn.

Kako funkcionira Hatch! ?

Kupci prikupljaju bodove u obliku „Eggova“. Kako bi u svakom trenutku imali uvid u stanje svojih bodova, koriste se Hatch! mobilnom aplikacijom i samim time jednostavnije raspolažu prikupljenim „Eggovima“ i donose bržu odluku o potrošnji. Kupac na POS blagajni može dobiti novu količinu „Eggova“ ili iskoristiti već skupljene kako bi ostvario povoljniju kupnju. Istovremeno dok kupac koristi sve pogodnosti sustava vjernosti, njegovo se potrošačko ponašanje prati i mjeri pomoću backoffice aplikacije.

Krajnjom analizom ponašanja kupca, tvrtka ima mogućnost kreiranja i prilagodbe promotivne kampanje kojom se komunicira s kupcem i utječe na njihovo ponašanje.

„Korištenjem Hatch!a, tvrtke drastično smanjuju produkcijske troškove. Naši klijenti će moći zaboraviti na troškove izrade kartica, brošura i ostalih troškova oglašavanja koji se korištenjem Hatch!a potpuno eliminiraju. Zašto godišnje ulagati u zasebno korištenje CRM alata, marketinga i loyalty programa kada sve možete imati na jednom mjestu, uz primjetno niža ulaganja koristeći učinkovitiji i napredniji alat.“  istaknuo je Damir Tabulov-Strelov, razvojni inženjer tvrtke LogIn i voditelj projekta Hatch!.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Za dodatne informacije posjetite http://www.hatch.hr

New Report

Close