Facebook u svojoj aplikaciji za chatanje Messenger testira video-reklame koje se automatski pokreću, javlja Recode.
Stefanos Loukakos, koji vodi marketing na Messengeru, rekao je da su reklame krenule u ponedjeljak.
Messenger je počeo prodavati reklame unutar aplikacije još prije 18 mjeseci, no bila je riječ o statičnim oglasima, a ne videu kao sada. Kako su iz samog Facebooka rekli da im ponestaje mjesta za reklame unutar Facebooka, proširuju se na nove platforme poput Messengera i oglasnika Marketplace.
Loukakos kaže kako je svjestan opasnosti da se korisnicima Messengera baš i ne bude sviđalo da gledaju reklame uz svoje privatne poruke. Tvrtka će nadzirati ponašanje korisnika kako bi utvrdili odbijaju li ih reklame, dodao je.
– Korisničko iskustvo nam je prioritet, tako da ne znamo još hoće li reklame funkcionirati. Međutim, dosadašnji znakovi, kada smo testirali osnovne reklame, nisu pokazali nikakve promjene u načinu na koji ljudi koriste platformu ili broju poslanih poruka. Video bi mogao biti malo drugačiji, ali mislimo da neće – rekao je Loukakos.
Iz Facebooka su također za BGR rekli kako će ove reklame uvoditi postupno i pažljivo te da će korisnici zadržati kontrolu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu