Facebook bi uskoro mogao uvesti videozapise s automatskom reprodukcijom u korisnički 'news feed', odnosno mjesto na kojem viđate obavijesti o aktivnostima svojih prijatelja i 'lajkanih' brendova.
Kako piše Mashable, riječ je o dobroj vijesti za oglašivače i ne baš dobroj za korisnike jer to vjerojatno znači i skori dolazak videoreklama na najveću društvenu mrežu.
Facebook je počeo testirati videozapise na mobilnom 'news feedu' krajem prošlog tjedna na maloj grupi nasumično izabranih korisnika, a nagađa se kako će videoreklame zaživjeti tijekom ove jeseni.
Kako piše Ad Age, kompanija namjerava uvjeriti oglašivače da kreiraju originalni sadržaj za videoreklame na Facebooku, umjesto da 'prekopiraju' svoje televizijske reklame. Cijena oglasnog prostora navodno bi trebala biti između milijun i 2,4 milijuna dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.I ONAKO MI VIŠE NISU ZANIMLJIVI,SVE JE TO POMALO BLJUV-BLJAK ,,DELETE,,[emo_plazi]
brzo cemo se ja i fb tada pozdraviti, jer ako misle da me mogu prisilno tjerati u hipnozu, gadno se varaju i mene zasigurno gube kao korisnika 🙂
Uključite se u raspravu