Prašina oko kupnje WhatsAppa još se nije u potpunosti slegla, a Facebook je već najavio novu veliku akviziciju.
Vodeća svjetska društvena mreža sinoć je objavila kako je sklopila sporazum o preuzimanju tvrtke Oculus VR za 2 milijarde dolara. Akvizicija uključuje 400 milijuna dolara u gotovini i 23,1 milijun redovnih dionica Facebooka čija vrijednost iznosi 1,6 milijardi dolara.
Oculus VR je mlada kompanija specijalizirana za tehnologiju prividne stvarnosti, koja je u središte tehnološke javnosti došla nakon što je predstavila kacigu za igranje igara u virtualnom 3D okruženju. Kaciga Oculus Rift u potpunosti uvlači videokrug korisnika u virtualnu okolinu te ima senzore kretanja koji omogućuju razgledavanje računalno kreiranog svijeta u svim smjerovima.
Facebooku su svakako zanimljive igraće mogućnosti navedene tehnologije, ali ga zanima i primjena virtualne stvarnosti u područjima komunikacije, medija, edukacije i slično. Kako stoji u Facebookovu priopćenju, tehnologija virtualne stvarnosti je snažan kandidat da postane iduća društvena i komunikacijska platforma.
"Mobilno je platforma današnjice, a sada se pripremamo za platforme sutrašnjice", izjavio je u priopćenju Mark Zuckerberg, čelnik Facebooka. "Oculus ima šansu postati 'najdruštvenija' platforma ikad te promijeniti način na koji radimo, igramo se i komuniciramo", dodao je.
Oculus će poslovati kao nezavisna kompanija i nastaviti razvoj svoje platforme za virtualnu stvarnost, a očekuje se da će transakcija biti zaključena tijekom drugog tromjesečja ove godine.
Facebook u posljednje vrijeme plijeni veliku pozornost svojim akvizicijama, pa je tako prošlog mjeseca snažno odjeknula vijest kako kupuje mobilni servis WhatsApp za ogromnih 19 milijardi dolara. Početkom ožujka pojavile su se i špekulacije kako Zuckerberg namjerava preuzeti i kompaniju Titan Aerospace, koja razvija suborbitalne dronove pogonjene sunčevom energijom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu