Amazon želi prodavati i hrvatsku torbu za gadgete

Autor: Bernard Ivezić , 08. siječanj 2016. u 08:53
Dizajn muške torbe za gadgete potpisuje studio za dizajn Manufakturist

Osvanuli na Indiegogou i pobudili interes diva e-trgovine.

Najveća online trgovina na svijetu Amazon je nakon pametnog nakita Leafa zagrebačkog startupa Bellabeata i riječkog pametnog kišobrana Kishe pokazala interes i za prodajom hrvatskih muških torbi za gadgete Baggizma.

Izvorka i Ladislav Jurić, osnivači Baggizma upravo su zaključili isporuke torbi za sva 443 donatora koja su preko Kickstartera podržali prvu hrvatsku dizajnersku crowdfunding kampanju s više od 300 tisuća kuna. 
Ladislav Jurić kaže da trenutačno rade na idućoj fazi projekta gdje je cilj pokrenuti veću serijsku proizvodnju, odnosno osigurati prodaju više od tri tisuće komada Baggizmo torbi.

“Vodimo InDeamand kampanju na Indiegogou, tražimo investiciju od najmanje 150 tisuća dolara, te radimo na širenju mreže distributera, partnera, izlazak na azijsko tržište, a primamo pozive i iz Amazona”, kaže Jurić.

 

300tisuća kuna

prikupio Baggizmo u prvoj crowdfunding kampanji

Dodaje da je odaziv iz poslovnog svijeta odličan, jer su u cijelosti ispunili ono što su obećali u crowdfunding kampanji. Na Indiegogou imaju dodatnih 59 donatora te im je ukupan iznos prikupljenih sredstava iz obje kampanje na 51,3 tisuće dolara, odnosno gotovo 360 tisuća kuna.

Baggizmo je najavio da razmišlja o izradi nove školske torbe, da planira razvijati i raditi nove serije postojeće torbe. Riječ je o prvoj hrvatskoj muškoj torbi za gadgete, koja je poput vrlo uspješnih dizajnerskih primjera u Sloveniji, sredstva prikupila preko Kickstartera. Projekt su pokrenuli međunarodno nagrađivana dizajnerica Izvorka Jurić i njen suprug, suosnivač startupa WhoHack Ladislav Jurić.

Dizajn minimalističke muške torbe koja se može prilagoditi različitim odjevnim stilovima, nositi ispod odjela pa i tijekom vožnje automobila i bicikla, potpisuje studio za dizajn Manufakturist.

“U kampanji je najveći izazov bio doprijeti do donatora, jer nismo imali budžet za promociju s kojim raspolažu velike crowdfunding kampanje, štoviše, za to nismo imali ni pet posto budžeta pa smo rezultatom itekako zadovoljni”, zaključuje Jurić.

Komentirajte prvi

New Report

Close