Iako je poznatiji po poljoprivredi i trgovini, Agrokor u idućih nekoliko godina želi postati veliki igrač u softverskoj industriji. Njegova informatička tvrtka mStart u Poreču je na konferenciji Windays sklopila partnerstvo s Microsoftom.
Mate Krpan, predsjednik Uprave mStarta, kaže da im je cilj postati tržišni lider, odnosno svoje mCRM rješenje pozicionirati kao standardno u industriji proizvodnje i distribucije roba široke potrošnje (FCMG) u Hrvatskoj i regiji. "Naša je projekcija da ćemo u idućih godinu dana napraviti četiri nove implementacije mCRM-a, od čega će jedna do dvije biti unutar Agrokora, a ostale u regiji, te da ćemo udvostručiti broj mCRM korisnika", kaže Krpan.
Tatjana Lukić, Microsoftova regionalna direktorica za poslovna rješenja, kaže da su njihova očekivanja za mCRM, koji se temelji na Microsoftovoj CRM tehnologiji, mnogo veća. Za početak će mStart postati Microsoftov zlatni partner za CRM. Potom će pomoći mStartu u traženju prilika za plasman mCRM-a u jadranskoj regiji, a plan potom u istočnoj Europi. "Potražnje ima od Baltika do Mediterana, na tim tržištima ima velikih poslovnih sustava poput Agrokora te još tvrtki koje se bave distribucijom i trgovinom koje trebaju takvo rješenje", kaže Lukić.
Microsoft procjenjuje da će do kraja iduće godine svjetsko tržište CRM-a narasti na 37 milijardi dolara. "Na svjetskom CRM tržištu ima velikih igrača, ali rijetki su oni koji su se tako prilagodili specifičnoj industriji kao što se mStartov mCRM prilagodio FCMG industriji i zato ovo može postati priča kakvu smo već vidjeli sa islandskim LS Retailom u segmentu, POS-a koji je postao globalni standard u maloprodaji", kaže Lukić. Krpan je objasnio da su mCRM razvili zato što ga je trebao Agrokor. Danas mCRM koriste Ledo, Zvijezda, PIK Vrbovec i Jamnica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Sve bi oni htjeli postati. I europski Alibaba i najveći ecommerce u istočnoj EU i najveća IT kompanija. Ali jedno su snovi, realnost je puno žešća
imali ste na Oracle RMS, priliku da sami to razvijete i postane face u toj bransi-Oracle partneri!
Ali vi ste uzeli ruse (ukrajince) koji su se na vama ucili a sada im je klijent, navodno cak i Tesco.
Pa o cemu vi pricate kada ovako velike prilike propustate. Prilike koje ste imali 100% pod svojim utjecajem. Kao da je rijec o par mil Kn a ne o nekoliko desetaka mil EUR vrijednom projektu (cijena samo vase Konzumove implementacije) a ovo s Tescom je sigurno slicnog reda cijene.
Stvarno niste vjerodostojni i pomalo ste smijesni.
Uključite se u raspravu