Najpoznatiji svjetski proizvođač traperica, američki Levi Strauss, objavio je da prodaja remena i modnih dodataka raste značajno brže od prodaje traperica, po prvi puta u povijesti tvrtke.
Kompanija i dalje ostvaruje 80 posto prihoda od prodaje traperica, ali se priprema da prihodi od dodataka dosegnu udjel u prodaji od 50 posto, izjavio je predsjednik Levi'sa James Curleigh. "Svatko u kategoriji modne industrije raste brže od jeansa", dodao je Curleigh na marginama rimske konferencije o trgovini. Levi Strauss je prošle godine objavio prodajne prihode od 4,8 milijardi dolara. Levi's je nedavno osvježio svoju žensku liniju kako bi odgovorio na izazove konkurencije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu