Logo njemačkoga diva već je dugi niz godina jedan od najprepoznatljivijih u autoindustriji. No čini se kako je i njemu došao kraj. Kako navodi direktor marketinga za VW novi će logo svjetlo dana ugledati već početkom iduće godine, piše autostart.
Razlog tomu je želja za emotivnijim logom koji sadrži više boja, ali i brisanje loše slike koja u javnosti prati kompaniju zbog svima nam poznatog skandala s dizelom. No, s obzirom na svjetsku megapopularnost VW-ova loga teško je očekivati drastične promjene vizualnog izgleda, osim unošenja toplijih boja i malog redizajna oblika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu