Ikea je odlučila slijediti trend potražnje za alternativama mesu razvojem veganske verzije čuvenih švedskih mesnih okruglica, zaštitnog znaka restorana u njezinim trgovinama namještaja.
Kako je priopćila, kompanija radi na razvoju nove verzije hrane "koja izgleda kao meso i ima okus mesa, ali je napravljena od alternativnih bjelančevina iz biljaka".
Ikea je dodala kako provodi testove i razvija prototipove s nekoliko potencijalnih partnera, ali još nije odlučila s kojim će od njih surađivati.
Trgovac namještajem namjerava započeti testiranje takve hrane na odabranim tržištima u veljači iduće godine. Cijena bi trebala biti podjednaka mesnim okruglicama.
Koliko je "biljno meso" postalo popularno svjedoči i prošlotjedni izlazak na burzu američke tvrtke Beyond Meat koja proizvodi bezmesne hamburgere.
Cijena dionica u IPO-u skočila je 84 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu