Britanski investicijski fond Mid Europa Partners, novi vlasnik tri velike srpske prehrambene komapnije, Imleka, Bambija i Knjaza Miloša u sljedećih tri do pet godina uložit će 100 milijuna eura, rečeno je na predstavljanju fonda.
Mid Europa Partners je nedavno za 575 milijuna eura kupio Danube Foods Group, u čijem sklopu su poslovale te tri kompanije i dvije mljekare u Makedoniji i Republici Srpskoj. Sada će te kompanije poslovati u sklopu holdinga Moji brendovi. Novi vlasnik želi da Imlek, Bambi i Knjaz Miloš postanu regionalni lideri, a to će se postići, kako su rekli, novim ulaganjem, širenjem, unaprjeđivanjem brendova i inovacijama, što će dovesti i do novih radnih mjesta. Prema riječima Andreja Jovanovića, generalnog direktora Mojih brendova, cilj je da Imlek, Bambi i Knjaz Miloš "postanu ozbiljne europske kompanije". Robert Knorr, partner u fondu Mid Europa Partners, rekao je da novac za daljnja ulaganja neće biti problem, odnosno da kapital neće biti ograničavajući faktor u daljnjim planovima Imleka, Bambija i Knjaza Miloša.
25tisuća
tona konditorskih proizvoda godišnje proizvede Bambi
"Imamo dodatan kapital i dostupne kredite za širenje, unaprjeđenje kompanija, nove strojeve i inovacije", rekao je Knorr. Prema njegovim riječima, fond želi otkupiti dionice malih deoničara u tri kompanije koje je preuzeo. Ilija Šetka, generalni direktor Imleka, kompanija koja posluje u Srbiji, Crnoj Gori, BiH i Makedoniji te otkupljuje mlijeko od nekoliko tisuća srpskih kooperanata, izjavio je da će prioritet Imleka biti daljnji razvoj brendova i ulaganju u kvalitetu. Bojan Radun, novi generalni direktor Bambija, najvećeg srpskog konditora, rekao je kako je cilj te kompanije da postane regionalni lider kada je riječ o konditorskim proizvodima.
"Potrošači su pet godina zaredom glasali za Plazma keks kao omiljeni brend", rekao je Radun, dodajući da planiraju akvizicije u regiji. Miloš Stojisavljević, generalni direktor Knjaz Miloša, najvećeg srpskog proizvođača mineralnih voda, koji proizvodi između 17i 24 tisuće litara prirodne mineralne vode na sat, rekao je da i ta kompanija u sljedećem razdoblju planira ulaganja. "Imamo jaku poziciju u Srbiji, gdje smo lideri u proizvodnji flaširane vode, a regionalno širenje će poboljšati naš plasman", rekao je Stojisavljević.
Razvoj Bambija
Od 37 do 1000 radnika
Konditorska kompanija Bambi razvijala se više od četrdeset godina od malog pogona u Požarevcu, u kojem je radilo 37 radnika i gdje je godišnja proizvodnja iznosila 167 tona konditorskih proizvoda, do kompanije koja u svojim tvornicama u Požarevcu i Vršcu proizvodi godišnje više od 25.000 tona konditorskih proizvoda. Bambi danas zapošljava više od tisuću radnika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu