BiH prehrambena industrija AC Food povećala je izvoz 2018. za gotovo 50% u odnosu na godinu ranije.
Najvažnija tržišta za proizvode AC Fooda su SAD, Australija, Hrvatska, Slovenija, Bliski istok, Njemačka, te zemlje Skandinavije.
Od svih proizvoda, najveći udjel u izvozu bilježi brend Tops, javlja Indikator.ba. Najviše je porastao izvoz u Hrvatsku.
Osim keksa Tops koji je vodeći, značajan udio u izvozu ima i proizvodnja robnih marki za regionalne trgovačke lance. Izvoz kojeg je AC Food realizirao u protekloj godini ujedno je najbolji rezultat koji su Agrokomercovi brendovi i proizvodi postigli u posljednjih šest godina.
Ove godine očekuju dodatno povećanje izvoza kroz otvaranje novih tržišta, te ulazak u nove trgovačke lance. AC Food je osnovan 2017., dio je AS Holdinga i nastao je kao tvrtka koja je preuzela proizvodnju Agrokomercovih brendova.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu