Najveći trgovac u regiji koji se može pohvaliti najvećim dosegom kupaca svojim karticama vjernosti (1,8 milijuna), uskoro bi se mogao pohvaliti prvom pametnom ili tzv. pop up trgovinom poput najvećih svjetskih trgovačkih lanaca kao što su Tesco, Sainsbury’s, Carrefour, Walmart…
“Razvijamo uzbudljiva rješenja. Slijedeći model iz inozemstva, uskoro ćemo uspostaviti testnu pop-up trgovinu u kojoj se moći kupovati bez prisustva prodavača. Ovo je mobilna trgovina za prolaznike i sve one koji žele novo iskustvo kupovine: nadzor ulaza/izlaza, elektronski cjenovnik, blagajne samoposluživanja za plaćanje karticama, virtualni asistent za pomoć u kupovini i slično”, rekla je Kristina Gregorc, pomoćnica predsjednika Mercatora Tomislava Čizmića za ljubljanski list Delo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu