Dva velika imena u svijetu trgovine "bježe" s kanadskog tržišta. Ovih dana zatvaranje svih prodajnih mjesta najavili su Sony i američki trgovinski lanac Target.
Japanska kompanija plan je objavila jučer, nije precizirala razloge, ali je potvrdila da se politika "ključ u bravu" odnosi da svih 14 trgovina u zemlji čime u pitanje dolazi 60 radnih mjesta. Njihovi proizvodi i dalje će, tvrde, Kanađanima biti na raspolaganju kroz mrežu distributera. Kad je u pitanju Target, zatvorit će se puno više trgovina – 133. U priopćenju navode da nisu uspjeli naći čak ni teoretski "recept" za povratak profitabilnosti na tom tržištu te da su stoga prisiljeni na povlačenje. Priznali su da problem dobrim dijelom leži i u strategiji prebrzog otvaranja prevelikog broja prodajnih mjesta, ali i nemogućnost konkuriranja cijenama na tamošnjem tržištu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu