Zagrepčani odnedavno mogu uživati u najrazličitijim okusima hrane i pića koja se ne mogu pronaći u niti jednoj drugoj trgovini, poput Dr. Peppera, Coca-Cole s okusom vanilije ili Fanta od jagode.
Novootvoreni Foodness shop u Ulici Tome i Petra Erdödyja specijalizirana je trgovina posebnih proizvoda za ljubitelje neobičnih i rijetkih okusa, kakvih u Zagrebu, čini se, ima više nego što izgleda na prvi pogled.Pokretači su braća koja su sama osmislila, dizajnirala i izvela čitav vizualni identitet trgovine te široj publici pokušala približiti svoju dugogodišnju strast isprobavanja novih prehrambenih proizvoda i pića. Foodness je namijenjen svima koji uživaju u hrani i piće, naročito onima koji znatiželjno istražuju u stalnoj potrazi za nečim novim i drukčijim.
Sama riječ Foodness označava ludilo za hranom što najbolje opisuje razinu posvećenosti raznolikosti asortimana."Želja nam je da se razvijamo uz kupce, stoga smo stalno u kontaktu s njima. Pratimo događaje te slušamo želje i mišljenja kupaca. Povratna informacija nam je vrlo važna. Ne želimo se usko vezati za jednu regiju, nego potražiti najbolje iz svih krajeva. Sigurno se mnogima dogodilo da su na putovanjima, u lokalnoj trgovini, kupili neki proizvod koji ih je oduševio, ali je bio nedostupan u Hrvatskoj, a naša trgovina je prilika da se to ispravi. Našim kupcima je ostavljena mogućnost predlaganja nečeg što bi voljeli da im nabavimo, i sve želje ćemo pokušati ispuniti", ističu iz Foodnessa.
Najavljena su stalna proširenja ponude kao i da će se u Foodnessu moći pronaći proizvode kao što su grickalice, hrana, bezalkoholna i alkoholna pića, slatkiši i mnogo finih stvari s potpisom poznatih svjetskih brandova. Omogućena je kupnja i slanje proizvoda po čitavoj Hrvatskoj, te se ubrzo pokreće i web stranica kao i online trgovina. Proizvode, kao i sve novosti zasad je moguće pratiti na Facebook stranici Foodnessa. "Želimo biti drukčiji, ne želimo kopirati druge. Razvijat ćemo se i mijenjati u skladu s kupcima, dok početna ideja ostaje temelj svega. Oko te ideje ćemo dalje graditi poslovanje. Želimo zadovoljne kupce, za što ćemo se pobrinuti stalnim osvježavanjem ponude", tvrde iz Foodnessa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.ne bih znao za dr.peppera, ali Coca-Colu s okusom vanilije sam ja kupio jučer u sparu, recimo.
Uključite se u raspravu