Europska komisija odabrala je mlade i uspješne ljude iz Hrvatske te kroz priče o njihovim postignućima predstavila Hrvatsku kao 28. članicu Europske unije. Najmlađe među njima su i dvije mlade hrvatske poduzetnice, studentice međunarodnih programa na Ekonomskom fakulteta Sveučilišta u Zagrebu – Ana Burica(23) i Josipa Majić(23).
Studentice su osmislile zdravstveni startup pod nazivom IDerma. Riječ je o inovativnom softverskom rješenju koji dermatolozima ali i ostalim medicinskim organizacijama omogućuje prikupljanje podataka o pacijentima i praćenje terapije na jedinstven i iznimno personaliziran način, priopćeno je iz iDerme.
Prema riječima mladih studentica/poduzetnica IDerma dugoročno rješava problem neadekvatnog sustava praćenja stanja te omogućuje interaktivnu komunikaciju između medicinskog osoblja i pacijenata. Aplikacije već koriste klinike u Australiji, Indiji, Ujedinjenom Kraljevstvu a proizvod je konkurentan jer se prema zahtjevu klinike izradi u svega 48 sati od naruđžbe po samo $99.
Osim toga mlade poduzetnice spremaju još jedan projekt imenom Teddy The Guardian. Želja im je spojiti bogatu hrvatsku tradiciju u tekstilnoj industriji sa novim tehnološkim mogućnostima koje pružaju certificirani medicinski senzori koji se upravljaju kroz sustave otvorenog koda. Razvijaju ručno rađenu igračku za djecu od organskih materijala koja u sebi ima ugrađene medicinske senzore. Kroz igu igračka u obliku medvjedića prati djetetovu temperaturu tijela, tlak, zasićenost krvi kisikom te ostale vitalne znakove te dojavljuje odstupanja na mobilnu aplikaciju roditeljima. Ova kompleksan proizvod razvijaju uz pomoć vrhunskih mentora iz SAD-a, Japana i Austrije koje su studentice upoznale kroz studij u inozemstvu kao i brojna međunarodna informatička natjecanja gdje su osvojile brojne nagrade.
Usprkos priznanjima struke i tržišnom uspjehu projekti do sada nisu primili nikakvu financijsku pomoć, no studentice se vesele novim mogućnostima koje ulazak u EU otvara.
„Izuzetna nam je čast predstavljati kako studente tako i čitavu akademsku zajednicu pri samom ulasku Hrvatske u EU. S obzirom na to da su nam klijenti u velikoj mjeri inozemne klinike te da smo školovane u Europskoj uniji, već se neko vrijeme osjećamo njenim dijelom pa se ujedno nadamo da će i naši studenti te mladi poduzetnici maksimalno realizirati potencijal i iskoristiti prilike koje se ovom prigodom otvaraju“, istaknule su mlade poduzetnice.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Čestitke mladima. Najprije sam mislila da je poslovni počeo reklamirati šampone
za kosu, sudeći po priloženim fotkama..
Uključite se u raspravu