Zagrebački informatičar Matija Matečić radi isto što u Silicijskoj dolini pokušava tisuće startupa. Napravio je jednostavnu i povoljnu web softversku uslugu namijenjenu mikro, malim i srednjim poduzetnicima.No, ono što njegov servis za izradu ponuda i računa preko interneta, zvan Solo, izdvaja jest ćinjenica što je unatoč fokusu samo na hrvatsko tržište uspio u samo godinu dana prerasti u posao koji posluje pozitivno.
Više pretplatnika
Matija Matečić, vlasnik i direktor tvrtke COAX, ističe kako je lani sa Solom napravio 95 tisuća kuna prometa. Ove godine očekuje bolji rezultat jer je samo u posljednjih tjedan dana skupio sto novih korisnika svog servisa. "Sada ih imam 1400, ali bit ću skroman i reći da bih bio zadovoljan da do kraja godine ta brojka naraste na 1500", kaže Matečić. Navodi da mu je mnogo bitniji pokazatelj taj da od početka ove godine bilježi dvostruko više korisnika koji se, umjesto za besplatni, odlučuju pretplatiti na paket koji s PDV-om stoji 49 kuna mjesečno."Solo nije zamjena za fiskalne blagajne, računvodstveni softver i računovodstvo, ni zamjena za ERP, ali je zato praktično rješenje za ubrzavanje i olakšavanje poslovanja većini malih poduzetnika koji bi trošili mnogo vremena sastavljajući u Wordu ponude i račune, fiskalizirajući ih te ih zatim tražeći po računalu", objašnjava Matečić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu