Ovo su neke od ideja koje bi Hrvati rado pretvorili u poslovni plan

Autor: Josipa Ban /VLM , 17. studeni 2012. u 10:36
Mladen Meter

Web usluga koja bi omogućila računanje cijena svih poštanskih usluga na jednom mjestu, tablet koji bi gostima omogućio naručivanje hrane bez konobara…

Prvog dana Startup Weekenda predstavljeno je čak 28 ideja, nakon čega je uslijedilo glasovanje te formiranje deset timova koji će od najboljih ideja pokušati napraviti funkcionalan i primjenjiv poslovni plan. Najbolja poslovna ideja bit će izabrana u nedjelju.

Web usluga koja bi omogućila računanje cijena svih poštanskih usluga u Hrvatskoj na jednom mjestu, a koja bi korisniku omogućila da jednostavnim upisom potrebnih podataka o paketu koji želi poslati sazna tko mu je najjeftiniji pružatelj usluga. Tablet u restoranima koji bi gostima omogućio da naručuju hranu bez konobara, automat pomoću kojeg bi ljudi kupovali  lijekove u bilo koje doba ili DSL, odnosno domensko specifičan jezik u kojem se opisuje program iz kojeg se pak generiraju razni dijelovi aplikacije, samo su neke od 28 ideja prezentiranih na 2. Startup Weekenda u Zagrebu organiziranog na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa (ZŠEM).

Većinom mladi sudionici startup weekenda koji se održava ovog vikenda na 360 različitih mjesta širom svijeta, ili imaju ideju koju tek treba razraditi, ili pak već imaju gotov proizvod pa traže ulagača koji će im pomoći staviti taj proizvod na tržište. U svakom slučaju, udruženim snagama, to će pokušati i napraviti.

Nakon izlaganja ideja a ne temelju prikupljenih glasova formiralo se 10 timova koji će ovog vikenda raditi na stvaranju realnog i izvedivog poslovnog plana. U tome će im pomoći stručni mentori poput Magnusa Rescha, direktora Springstara, vodećeg svjetskog inkubatora za e-komercijalne startupove poput portala za grupnu kupnju, prodaju cipela i sličnih, a čiji godišnji prihodi prelaze milijardu dolara. Svojim znanjem i iskustvom pomoć će im pružiti i Mladen Meter, konzultant i direktor Poslovne učinkovitosti, Nikša Korper, grafički dizajner, Mateja Rožanković iz Hrvatske banke za obnovu i razvoj te mnogi drugi.

Nakon 54 sati, koliko timovi imaju vremena za razradu ideja, predstavljaju ih stručnom žiriji koji pak odabire tri najbolje. Najbolja od njih pak dobiva mogućnost prezentacije svoje ideje u Seattelu, sjedištu globalnog Startup Weekend brenda.
Ipak kako ističe Milan Belojević, voditelj cijelog projekta, najveća vrijednost koju ovaj događaj nudi je iskustvo. „Polaznici uče kako razviti poslovnu ideju te kako je realizirati. Usto upoznaju ljude s vještinama i sposobnostima koje su komplementarne njihovima, i s kojima će ostati u kontaktu dugo nakon ovog događaja“, ističe.

Komentari (1)
Pogledajte sve

[emo_naivan]

New Report

Close