Hrvatska mobilna aplikacija InCheckIn u prvih šest mjeseci prodaje utržila je gotovo 20 tisuća eura i dobila tisuću korisnika koji su je platili, i to u Hrvatskoj.
Do sada je InCheckIn skupio više od dvije tisuće korisnika, među kojima je i slovenski turoperator Kompas. Patrik Spagnolo, osnivač i direktor InCheckIna, kaže da u četvrtak krenuli s prodajom u Španjolskoj. "Ovdje u Barceloni smo na Mobile World Congressu predstavili naš startup, a očekivanja su velika jer samo Barcelona s okolicom ima malih iznajmljivača koliko i Hrvatska", ističe Spagnolo.
Dodaje da dok čeka na reakcije malih iznajmljivača u Španjolskoj već ima upite od vlasnika lanca hotela po Španjolskoj, Nizozemskoj i SAD-u te nekoliko grčkih hotela. Dok se veći dio domaćeg turističkog sektora žali na kronični nedostatak radne snage, Spagnolo, koji je i sam mali iznajmljivač u Vodnjanu, u tome je prepoznao dobru poslovnu priliku.
"Trošio sam mnogo vremena na prepisivanje podataka svojih gostiju u eVisitor pa sam napravio mobilnu aplikaciju koja omogućuje da cijelu grupu turista unesem za nekoliko sekundi. Samo im fotografiram osobnu iskaznicu ili putovnicu", kaže Spognolo. Dodaje da su sustav prvo prepoznali mali iznajmljivači u Hrvatskoj. Bez reklame došlo mu je lani ukupno dvije tisuće korisnika. Zatim mu se pridružio slovenski Kompas, koji je tako omogućio svojim agentima da brže registriraju veći broj gostiju.
"Upravo je to zainteresiralo hotele, koji u valovima dobivaju velike grupe gostiju i kojima naše rješenje omogućuju da ih registriraju još dok se u autobusu voze prema njima", kaže Spognolo. Navodi da su to rješenje pripremili za hrvatsko, slovensko, austrijsko, slovačko, njemačko, britansko, malezijsko i singapursko tržište. "Ima nas devet u timu, dobili smo dva investitora, investiciju od 100 tisuća eura, partner smo MicroBLINK-u Damira Sabola, na čijoj tehnologiji gradimo svoje rješenje, te ove godine očekuje daljnji rast", zaključuje Spagnolo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Odlična aplikacija. Vrijedi svakog centa. Kad gost dodje skeniraš mu kod na putovnici i sve je riješeno. Osobito je korisno kad ti npr. u 10 navečer dodje autobus grka ili koreanaca sa svojim nama neobičnim imenima, a odlaze ujutro u 7. Dakle treba u visitor ukucati 50-60 gstiju. Moraš im zadržati dokumente preko noci da bi ih prijavio, a gosti baš ne vole davati putovnice iz ruku. Nadalje za to ti treba 2-3 sata ovako on ti otvori putovnicu, skeniraš je mobom i gotovo. I gosti su ovim oduševljeni jer više ne moraju ili ostavljati putovnice ili čekati na recepciji dok im prepišeš sve podatke u visitor, a kad ti se najviše žuri onda još i net šteka…. Treba doraditi još neke sitnice, a inače je skroz super….Bude problema s očitavanjem na dokumentima koji imaju reljefnu prozirnu plastiku preko podataka, pa se dogadja neka vrsta refleksije svijetla. Onda ako nece skenirati kopiraš putovnicu i onda skeniraš kopiju i ide bez problema. želim dečku brzi prvi milijun…a vjerujte mi biti ce ih više…
bravo! korisna stvar
Uključite se u raspravu