Pod palicom stručnjaka iz riječke tvrtke DB informatika, predstavljen je u HGK u Zagrebu projekt Zarovo – virtualni podatkovni centar za male i srednje poduzetnike, sufinanciran iz EU fondova, te uvođenje i značaj elektroničkih računa koji su od 1. srpnja ove godine zakonska obveza za sve tvrtke koje pružaju usluge obveznicima javne nabave. DB informatika predstavila je projekt u suradnji s HGK i Udrugom poslovnih žena Krug. Obišli su Pulu, Osijek, Slavonski Brod, Dubrovnik, Split, Rijeku, a završni događaj odvio se upravo u Zagrebu.
Virtualni podatkovni centri, navode iz tvrtke, hrvatski su odgovor na glomazne svjetske sustave kao Microsoft Azure ili Amazon Cloud, a među prednostima čelnici tvrtke izdvajaju brzinu, individualizirani pristup, vrhunsku lokalnu podršku i sigurnost, ali i znatno povoljnije cijene. “Centri su za male i srednje poduzetnike koji u poslovanju imaju potrebu za centralnom redundantnom poslovnom poslužiteljskom infrastrukturom te im je cijena nabave i održavanja vlastitog podatkovnog centra previsoka ili imaju nedostatak stručne radne snage za te operacije”, objašnjava nam direktor Darko Glujić. Svaki Zarovo virtualni podatkovni centar je visoko individualiziran s ciljem izgradnje po konkretnim potrebama svakog poduzetnika, prema čijim se željama i potrebama i uspostavlja.
Tvrtka je obilježila i početak rada usluge SUPER – Sustav upravljanja prometa elektroničkih računa za poslovne korisnike, koji je za male tvrtke i obrte uveo i kategoriju besplatnog izdavanja računa. Stručnjaci DB informatike pokazali su, kažu, jasnu ambiciju “napasti” segment od oko 600 milijuna godišnje izdanih računa u RH u B2B poslovanju, ali i širiti se na tržište EU.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu