Croatia in a Box postaje novi gastro brend

Autor: Saša Paparella , 16. studeni 2015. u 12:27
Autori ideje su Anatolij Lazinica i Sanja Milardović Lazinica/D. Kunić

Kroz 13 tematsko osmišljenih paketa, urešenih hrvatskim simbolima, otvoren je distribucijski kanal svim kvalitetnim proizvodima.

Croatia in a Box novi je hrvatski brend lansiran u formi linije proizvoda i online trgovine, kroz koje se promiču kulturna baština i vrhunski gastronomski proizvodi malih proizvođača.

Okosnicu čini poklon-kutija čiji vizualni identitet, uz egidu "so delicious, so croatian",  čine prepoznatljivi simboli kao što su pleter, glagoljica, paška čipka, sinjska alka, licitarsko srce, šibenska kapa… Autori ideje su Anatolij Lazinica i Sanja Milardović Lazinica, koji su napravili odabir najkvalitetnijh gastro proizvoda malih proizvođača.  Croatia in a Box daje presjek hrvatske kulture proizvodnje hrane, predstavljene kroz 13 tematski osmišljenih paketa.

Njihova online trgovina pomoći će promociju malih proizvođača koji sami nemaju distribucijske kanale za izvoz, a nadaju se da će nova platforma progresivno utjecati na razvoj njihove međunarodne prepoznatljivosti i poslovni rast. Oboje autora povezano je s hranom. Obitelj Sanje Milardović Lazinica generacijama se bavi izradom paškog sira, dok Anatolij Lazinica potječe iz obitelji skradinskih maslinara. Croatia in a Box stoga je za njih prije svega strast, a tek potom poslovni pothvat.

Za suvremeni prikaz identiteta hrvatskog proizvoda kroz brendiranje poklon-kutije Croatia in a Box zaslužna je Izvorka Jurić, nagrađivana dizajnerica na području vizualne komunikacije i identiteta proizvoda, a atraktivna poklon-kutija Croatia in a Box može se naknadno upotrijebiti i za skladištenje manjih predmeta.

Kako kažu sami autori, na domaćem su tržištu zamijetili izostanak selekcije i kontinuirane promocije kvalitete. "Zato domaći proizvodi ne posjeduju prepoznatljiv identitet i kredibilitet na međunarodnom tržištu. Okosnicu selekcije Croatia in a Box čini kvaliteta, a naš kredibilitet gradimo proizvodima koje smo izabrali jer smatramo da mogu stajati uz bok konkurenciji iz inozemstva. Naša je selekcija protočna, a vremenom će se nadograđivati", ističu.

Komentirajte prvi

New Report

Close