Zagrebačka softverska tvrtka Ingemark i startup RoomOrders, kojeg su pokrenuli Hrvati mada je registriran u Americi, kreirali su prvu aplikaciju za naručivanje hrane iz hotela u hotelske sobe i njome krenuli osvajati globalno tržište. S razvojem aplikacije krenuli su krajem 2017. godine, a potom je kao pilot projekt prvo testirana u hotelu Hilton u Bostonu.
Ovoga tjedna, kažu naši sugovornici, lansirat će RoomOrders u hotelu Hilton Sydney, a do kraja mjeseca i u beogradskom Hiltonu. Softver za aplikaciju u koju je dosad uloženo dva milijuna eura kreirao je Ingemark, koji postoji još od 1990., a od 2006. specijalizirao za razvoj softvera po narudžbi. Novac za razvoj aplikacije povukli su i iz EU fondova preko natječaja Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta. Na popisu referenci imaju velike klijente poput Agrokora, Adrisa, HT-a… Jedna od značajnijih suradnji bila je, kažu, ona na Bliskom Istoku gdje su za klijente razvili platformu koja je distribuirala multimedijalne sadržaje, a uskoro će na našem tržištu svjetlo dana ugledati i njihov najnoviji projekt ZorroTunes, regionalna glazbena platforma. No čini se da će upravo suradnja na projektu RoomOrders najdalje odjeknuti.
Kako je otkrio Eugene Brčić Jones, voditelj marketinga i prodaje u RoomOrdersu, prošlog tjedna nastupili su na zagrebačkom sajmu International Hotel Technology Forum, gdje su pregovarali s, kaže, liderima u hotelskoj industriji oko integriranja njihova proizvoda. "Zaintrigirali smo vodeće svjetske lance te tako produbili postojeće veze za koje smo sigurni da će nas dovesti do pozicije 'disruptera' in-room dining segmenta unutar hotelske industrije", kaže Brčić Jones i dodaje kako vjeruje da će za nekoliko godina biti brojnim svjetskim hotelima s 4 i 5 zvjezdica.
"Uz pomoć aplikacije RoomOrders gosti u hotelu mogu naručiti hranu u sobu u nekoliko klikova, a ne više na 'starinski' način. Osim što je riječ o bržem načinu, hoteli bez velikih investicija mogu odmah krenuti s projektom", objašnjava direktor Ingemarka Jurica Mikulić i dodaje da je aplikacija pokazala odlične inicijalne recenzije korisnika i financijske rezultate hotela, pa je tako, tvrdi, Hilton u Bostonu korištenjem povećao vrijednost prosječne narudžbe za 30 posto. Nudimo jednostavno rješenje koje ne samo da povećava prihode, već promovira hotele kroz korisnički generirani sadržaj i olakšava analitiku. Najveći je benefit što se to rješenje može implementirati bez remećenja uhodanih procesa, a daje gotovo instantne rezultate", nadovezuje se Brčić Jones. Idejni začetnik aplikacije Haris Dizdarević pojašnjava da su ih na kreiranje RoomOrdersa potaknuli zastarjeli načini naručivanja i očita potreba za bržom mogućnošću odabira i promjene menija koji gosti žele u sobi.
"Shvatili smo da treba digitalizirati ponudu i samim time je i proširiti. Jednostavna ideja postala je kompleksan, ali uspješan projekt", kaže Dizdarević pojašnjavajući da je pozitivan signal bila činjenica da hotelski gosti nakon prvog puta nastavljaju koristiti aplikaciju i po nekoliko dana zaredom. Premda priznaju da im hrvatsko tržište nije prioritet, u Hrvatskoj su u pregovorima s nekolicinom hotela u Dubrovniku te s Maistrom, Plavom lagunom i Liburnijom, a već ovih dana aplikaciju će ovih dana lansirati u Sheratonu Zagreb, dijelu globalnog hotelskog lanca Marriott.
Inače, RoomOrders uveli su u zagrebački DoubleTree by Hilton prije nekoliko mjeseci, ali tada je bila riječ o modificiranoj verziji. "Novom aplikacijom, odnosno sustavom omogućeno je gostu da, čim mu se dodijeli soba nakon rezervacije, unaprijed, čak i s puta, prilikom dolaska do hotela odmah može odabrati niz jela i naručiti da ga gotova čekaju u sobi. Gost ne mora nužno iz hotelske sobe naručiti, već to može napraviti unaprijed te birati iz jednostavne i fleksibilne aplikacije u kojoj su pohranjene sve fotografije, opisi i cijene jela i pića iz ponude hotela", objašnjavaju iz hotela Sheraton gdje će ovaj novi tip ponude i usluge nuditi od kraja svibnja što će, kažu, dovesti do unapređenja.
"Aplikacija ujedno omogućava dijeljenje iskustva gostiju na platformi, odnosno ocjenjivanje jela i usluge u realnom vremenu, tako da hotel može gotovo u istom trenutku reagirati na sve komentare gostiju te se prilagoditi trenutnim željama i preferencijama gosta", ističu iz zagrebačkog Sheratona. "Sigurni smo da će se u jednom trenutku u ovom segmentu na tržištu javiti i konkurenti, no smatramo da smo jaki i već ispred svih. Fokusiramo se na razvoj ovog proizvoda koji želimo dovesti do savršenstva. Uz marketing je najvažnija analitička komponenta, konkretno analiza povratnih reakcija, komentara i broja narudžbi, dakle cijeli unutarnji proces. Nadamo se da ćemo već ovu godinu zaključiti s dobrim rezultatima i nastaviti se uspješno širiti", zaključio je Brčić Jones.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu