Poduzeća tijekom svog života prolaze kroz različite faze i cikluse. Jedan, najdraži za svako poduzeće je i ciklus rasta. Rastu prihodi, poduzeće zapošljava nove ljude, raste dobit poduzeća. Menadžment se često u ovoj fazi osjeća moćno i poletno, neustrašivo i nedodirljivo. Međutim, prisutna je i zbunjenost zbog jakog osjećaja gubitka kontrole nad poslovanjem. Na žalost upravo se u stvarnosti to uistinu i događa. Usprkos dobrim rezultatima, rast sa sobom donosi brojne probleme. Kako ih na vrijeme prepoznati i prevenirati saznajte na našoj radionici 11.9.
Sadržaj radionice:
- Životni ciklus poduzeća – kako ga prepoznati, koje veličine uzeti u razmatranje – RADIONICA (polaznici će dobiti upute koje materijale sa sobom ponijeti kako bi mogli uočiti fazu vlastitog poduzeća)
ZAMKE RASTA NA PODRUČJU PRIHODA I RASHODA
- Odnos prihoda i rashoda – škare uspjeha i korelacijski model – STUDIJ SLUČAJA
- Ponašanje troškova – kako uočiti karakteristično ponašanje troškova poslovanja
- STUDIJ SLUČAJA – kako u poduzeću koje raste prepoznati karakteristične zamke uspjeha
- Slijedi li izgradnja informacijskog sustava potrebe za upravljačkim informacijama
ZAMKE RASTA NA PODRUČJU KUPACA I PRODAJE
- Prihodi rastu – raste li i dobit
- Kako vrednovati kupce i na koje prepreke nailazimo u njihovom vrednovanju – STUDIJ SLUČAJA
- Kako primijeniti ABC – Activity Based Costing pristup u praćenju efikasnosti prodaje – STUDIJ SLUČAJA
- Izgradnja odnosa s kupcima na temelju PRAVILA BANANE – STUDIJ SLUČAJA
ZAMKE RASTA NA PODRUČJU NABAVE
- Utjecaj troškova nabave na maržu poduzeća – STUDIJ SLUČAJA
- Što je bolje za upravljanje troškovima nabave – više kupovati ili manje kupovati? – STUDIJ SLUČAJA
- Kako odrediti strategiju nabave na temelju ABC/XYZ analize – STUDIJ SLUČAJA
ZAMKE RASTA NA PODRUČJU DUGOTRAJNE IMOVINE
- Što nam o upravljanju poslovanjem govori pokazatelj ROA – STUDIJ SLUČAJA
- Na koji način upotrebljavamo imovinu – stoji li nam imovina neiskorištena ili djelomično neiskorištena
ZAMKE RASTA NA PODRUČJU UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA
- Na što nas upozoravaju KPI na području upravljanja ljudima – STUDIJ SLUČAJA
- Može li produktivnost rasti s porastom broja zaposlenih
- Kako zapošljavamo i koliki nam je povrat po svakom zaposleniku – STUDIJ SLUČAJA
Radionica je namijenjena:
- Vlasnicima i menadžmentu poduzeća
- Voditeljima kontrolinga
- Voditeljima prodaje
- Voditeljima nabave
- Voditeljima upravljanja ljudskim potencijalom
- Voditeljima financija i računovodstva
Naziv seminara: "Zamke raste – kako na vrijeme uočiti poremećaje u poslovanju"
Datum održavanja: 11.09.2017. s početkom od 9 do 15 sati.
Mjesto održavanja: Oreškovićeva 6h/1, Zagreb (dvorana Večernji list – Poslovni dnevnik)
Kolika je vaša investicija:
Redovna cijena kotizacije iznosi 1.450 kn + PDV.
Cijena kotizacije za rane prijave i uplate do 28. kolovoza 2017. iznosi 1.000 kn + PDV.
U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru, ručak u restoranu i potvrda o sudjelovanju.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta najkasnije do 10. rujna 2017. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
ORGANIZATOR seminara: Večernji list d.o.o. – Poslovni dnevnik
Predavačica:
mr. sc. Andreja Švigir, konzultantica i suvlasnica poduzeća Altius savjetovanje. Završila je Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu na kojem je završila i znanstveni poslijediplomski studij s temom “Uloga i značaj računovodstvenih politika u poslovnom odlučivanju” za koju je 2010. godine primila nagradu za najbolje znanstveno djelo “prof. Ferdo Spajić”. Radila je u poduzeću Teb poslovno savjetovanje d.o.o. najstarijem hrvatskom konzultantskom poduzeću. Bila je u nakladničkom savjetu časopisa “Financije i porezi” te urednica zbirke mišljenja Ministarstva financija. U Hrvatskoj udruzi revizora završila je edukaciju iz područja eksterne revizije i stekla certifikat Ovlašteni revizor. Koautorica je knjige “Kontroling – upravljanje iz backstagea” izdane u Zagrebu 2009. godine. Autorica je brojnih članaka u vodećim stručnim časopisima. Od 1999 godine održava edukacije iz kontrolinga i računovodstva za menadžment, kontrolere i računovođe te je do sada održala preko 300 treninga i in-house radionica.
Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu