ZAMKE IZVOZA:Što učiniti s brandom kada prelazimo granice Hrvatske?

Autor: Poslovni.hr , 25. veljača 2015. u 14:01
Fotolia

Predavač: Karlo Stojčević, RedPoint

 

Ovo praktično predavanje osmišljeno je s ciljem savjetovanja poduzetnika u tvrtkama koje se žele probiti na strano tržište koristeći snagu branda koji već postoji ili koji tek treba nastati. Polaznici će se kroz seriju primjera iz prakse imati prilike upoznati s pristupom koji multinacionalne tvrtke koriste u odlukama pri brandiranju svojih roba ili usluga. Najzanimljivija pitanja na koja će predavanje dati odgovore su organizacijske i financijske prirode, uz objašnjenja prednosti prokušanih pristupa pri izgradnji ili revitalizaciji brandova na novim tržištima.

Kako su zakoni brandinga uvijek isti, predavanje će biti korisno vlasnicima i direktorima tvrtki koji nemaju trajno zaposlene u marketingu, početnicima, ali i prekaljenim marketingašima koji se žele posvjedočiti kako to rade globalne korporacije.

Koji je cilj seminara?

Cilj seminara je omogućiti polaznicima svladavanje praktičnih alata za efikasno odlučivanje o sudbini svoga branda pri izlasku na strana tržišta te odabiru prave brand strategije.

Koje su teme seminara?

1. OSNOVE  – Što trebamo imati, a što moramo znati prije izlaska branda na strano tržište

  • «Zakoni» brand strategije koje ne smijemo zanemariti
  • Elementi koji se ponavljaju (ime, logotip, boja…)
  • Resursi (koliko i koga imamo na raspolaganju)

2. DIJAGNOSTIČKI ALATI – Kako odabrati strategiju za strano tržište

  • Koja je svrha moga branda u kontekstu novog tržišta
  • 3 osnovna pitanja (o proizvodu, o konkurenciji, o kupcu)

3. NASTUP – Nastavak ili promjena branda

  • Kada ima smisla zadržati identitet, a kada ga valja mijenjati
  • Vezane investicije oko promjena ili zadržavanja branda

4. PRAKTIČNI PRIMJERI I RADIONICA – Iskustva i primjeri brandova pri izlasku na strano tržište

  • Globalno
  • Regionalno

5. PITANJA I ODGOVORI – Razgovor s predavačem na temu konkretnih pitanja polaznika

Kome je seminar namijenjen?

Seminar je namijenjen vlasnicima ili direktorima tvrtki, direktorima marketinga i prodaje, bez obzira na veličinu tvrtki, tržišnu “starost” brandova ili kategoriju djelatnosti.

Kolika je cijena kotizacije?

Puna cijena kotizacije iznosi 750,00 kn + PDV. U slučaju rane prijave, do 16. ožujka 2015. i uplatu do 17. ožujka 2015., cijena kotizacije iznosi 500,00 kn + PDV. Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj – Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr najkasnije do 23. ožujka 2015 ili jednostavno ispunite online obrazac ispod teksta.  Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 24. ožujka 2015. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

 

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!

Poslovni centar znanja

Tel: + 385 1 6326 000, 6326 085, Mob: + 385 91 6400 832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

 

 

 

 

Komentirajte prvi

New Report

Close