Zakon o zaštiti potrošača za poduzetnike koji prodaju na daljinu: primjena u praksi

Autor: Poslovni.hr , 10. travanj 2015. u 12:40
Fotolia

Prodajete svoj proizvod ili uslugu na daljinu fizičkim osobama – putem interneta, telefonom, na štandu ili od vrata do vrata (van vaših poslovnih prostora)?

Prodajete svoj proizvod ili uslugu na daljinu fizičkim osobama – putem interneta, telefonom, na štandu ili od vrata do vrata (van vaših poslovnih prostora)?

Primjenom novog Zakona o zaštiti potrošača pojačala se kontrola primjene, osobito kod takvih trgovaca. Jeste li znali da kazna  može iznositi čak i do 100.000 kn, ako npr. niste omogućili  potrošaču da u trenutku izvršenja narudžbe jasno izjavi da je upoznat s tim da narudžba uključuje obvezu plaćanja (čl. 138, st. 36, NN 41/14)?

Nepoštena poslovna praksa je zabranjena. Znaju li Vaši zaposlenici kako Zakon o zaštiti potrošača točno definira što je to zavaravajuća odnosno agresivna poslovna praksa ili propuštanja?

Ulaskom Hrvatske u EU pojačali su se napori Vlade i raznih interesnih skupina u edukaciji potrošača, koji sve bolje poznaju svoja prava, osobito povodom Svjetskog dana potrošača 15. ožujka svake godine.

Imaju li Vaši zaposlenici i vanjski suradnici dovoljno znanja o specifičnostima vašeg kanala prodaje na daljinu i zakonskih obveza kako bi spriječili nastupanje okolnosti koje bi mogle biti štetne za Vaše poduzeće i Vas kao odgovornu osobu?

Ne riskirajte. Dođite na ovaj seminar i saznajte kako najbolje implementirati Zakon o zaštiti potrošača u vašem poslovanju: 21. svibnja 2015. s početkom u 10:00, u Zagrebu, Oreškovićeva 6H/1

Ovo praktično predavanje osmišljeno je s ciljem savjetovanja poduzetnika koji prodaju proizvode i usluge telefonom, putem interneta, vrata do vrata i na druge načine van prostora trgovca.

Predavači: Ivana Zvrko, ADIZ d.o.o. i Dinko Kulaš, dipl.pravnik

Svrha ovog programa je spriječiti nezadovoljstvo Vaših kupaca i raskid ugovora sklopljenog s Vašom kompanijom na daljinu/van prostora trgovca. Na ovom seminaru upoznat ćete se s osnovama prava potrošača te što je zavaravajuća i agresivna komunikacija, kako spriječiti nastupanje okolnosti koje bi mogle biti štetne za poduzeće zbog plaćanja visokih kazni.

Koji su ciljevi seminara?

Naučiti koja su Zakonom definirana prava potrošača – fizičkih osoba kada kupuju Vaše proizvode i usluge na daljinu te kako uskladiti interne prodajne i post-prodajne procese sa Zakonom. Unaprijediti zadovoljstvo Vaših kupaca i povećanje prodaje.

Koje su teme seminara?

  • zakonodavni okvir i definicije,
  • što se smatra pod nepoštenom i zavaravajućom poslovnom praksom,
  • zavaravajuća propuštanja trgovca,
  • potrošački ugovorni odnosi i nepoštene ugovorne odredbe,
  • sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu,
  • predugovorne obavijesti,
  • pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora i način obavještavanja potrošača,
  • koje su obveze trgovca i potrošača u slučaju jednostranog raskida ugovora,
  • prekršajne odredbe i na što treba osobito paziti,
  • primjeri iz prakse.

Kome je seminar namijenjen?

Seminar je namijenjen vlasnicima ili direktorima mikro, malih i srednje velikih poduzeća, voditeljima prodaje i podrške prodaji, zaposlenicima koji rade u službi za korisničku podršku, na rješavanju reklamacija kupaca i povratu novca. Svima onima koji po Zakonu o zaštiti potrošača imaju kontakt s kupcima – fizičkim osobama i moraju znati kako osmisliti ili provoditi interne procese u skladu sa Zakonom, kao i onima koji moraju zakonito postupati tijekom prodajnih aktivnosti, ne umanjujući pritom učinkovitost prodajnog razgovora.

Seminar nije namijenjen poduzetnicima koji pružaju javne usluge, sklapaju na daljinu ugovore o prodaji financijskih usluga, ugovora o pravu na vremenski ograničenu uporabu (timeshare), ugovore o dugotrajnom turističkom proizvodu, ugovore o ponovnoj prodaji i ugovore o zamjeni, tijelima državne ili lokalne uprave i samouprave, udrugama za zaštitu kolektivnih interesa potrošača i institucionalnim nositeljima zaštite potrošača.

Kolika je cijena kotizacije?

Cijena kotizacije za ranu prijavu do 11. svibnja iznosi 800,00 kn + PDV.  redovna cijena kotizacije nakon 11. svibnja iznosi 1000 kn + pdv. Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj – Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.

Preuzmite poziv, program i prijavnicu u .pdf formatu.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da se prijavite popunjavanjem online obrasca ispod teksta ili nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr najkasnije do 19. svibnja 2015. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 20. svibnja 2015. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!

Poslovni centar znanja
Tel: + 385 1 6326 009
Mob: + 385 91 6300 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Komentirajte prvi

New Report

Close