Uspješno poslovno komuniciranje telefonom – TELESALES

Autor: Poslovni.hr , 01. veljača 2017. u 12:58
Foto: Fotolia

Kvalitetno poslovno telefoniranje može povećati prodaju do 30% kao i zadovoljstvo uslugom čak do 70%. Znati pravilno telefonski komunicirati je vještina koju možemo naučiti.
Iako je u današnje vrijeme telefoniranje svakodnevna aktivnost potrebno je razlikovati uspješno poslovno telefoniranje od uobičajenih telefonskih razgovora s dragim prijateljima.

Koje su teme seminara:

  • Elementi telefonskog razgovora
  • Utjecaj sadržaja govora na ishod razgovora
  • Neverbalna komunikacija, interpretiranje, poteškoće
  • Izvor informacija, rješenja
  • Uloga slušanja i postavljanja pitanja
  • Ciljevi telefonskog razgovora

Što ćemo naučiti:

  • prepoznati tijek telefonskog razgovora i načine upravljanja telefonskim razgovorom
  • postavljanje i realiziranje cilja telefonskog razgovora
  • telefon(iranje) kao važan alat u cjelokupnoj prodaji nekog poduzeća
  • utjecaj kvalitete razgovora na opći dojam poslovanja
  • usluga
  • postavljanje pitanja

AGENDA

10:00-11:15 Elementi telefonskog razgovora

  • Verbalne i neverbalne poruke
  • Interpretacija
  • Vježbe
  • Kako komuniciraju različiti tipovi ljudi

11:15-11:30 Pauza za kavu

11:30-13:00 Pravila –različiti tipovi telefonskih poziva, sličnosti i razlike

  • Dolazni pozivi
  • Odlazni pozivi
  • Prodaja
  • Podrška
  • Reklamacije
  • Vježbe

13:00-13:45 Pauza za ručak

13:45-15:00 Sustavi za telefoniranje

  • Automatsko biranje i automatske najave nasuprot „ručnog“ biranja
  • Slušalica, buka
  • Bilješke
  • Preusmjeravanje i višekratno pružanje istovjetne informacije
  • Aktivno slušanje
  • Vježbe
  • „prodaja“, dojam, usluga
  • Rješavanje nezadovoljstva

15:00-15:10 Pauza za kavu

15:10-16:00 Tips & tricks

  • Utjecaj stresa na emocije i tijek telefonskog razgovora
  • Vježbe

Kome je seminar namijenjen?

Seminar je namijenjen svima koji žele povećati vještinu poslovnog telefonskog komuniciranja te time i povećati razinu kvalitete pružene telefonske usluge, vlasnicima poduzeća te članovima Uprava, menadžmentu svih razina, voditeljima odjela i timova, zaposlenicima u odjelima prodaje, podrške kupcima, naplate, reklamacija kao i svim ostalim administrativnim područjima.

Naziv seminara: "Telefonska komunikacija" 

Datum održavanja: Na upit

Trajanje treninga i satnica: Trening se održava u trajanju od 10.00 do 16:00 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana.

Mjesto održavanja: Oreškovićeva 6h/1, Zagreb (dvorana Večernji list – Poslovni dnevnik)

Kolika je vaša investicija:

Redovna cijena kotizacije iznosi 1450 kn  + PDV.
Cijena kotizacije za rane prijave iznosi 1.000 kn + PDV.  
U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru, ručak u restoranu i potvrda o sudjelovanju.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Organizator seminara: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.

O predavačici: Borka Živković mag.edu. Bogato radno iskustvo stekla je u dvije velike tvrtke: više od desetljeća u multinacionalnoj osiguravajućoj kući, prvo kao odgovorna osoba za edukaciju svih zaposlenih, te deset godina kao voditelj Kontakt centra i koordinator za pritužbe, potom u velikoj domaćoj korporaciji kao voditelj Odjela korisničke podrške. Tijekom tog razdoblja održala je više stotina različitih edukacija. Najviše na temu prodaje i usluge, komunikacije, „teških klijenta“, telefoniranja, pisanja, prijenosa znanja, prednostima i nedostacima određenih načina rada, jednostavnom upravljanju promjena vlastitih ponašanja i radnih navika, o vremenu, motivaciji itd. Danas s ponosom ističe kako ima nekoliko desetljeća iskustva u radu s ljudima na različitim područjima posebno u segmentu davanja i pružanja usluge te prodaje kao i u razvoju vještina i kompetencija zaposlenika. Upravno njezino profesionalno i istinsko radno iskustvo temelj je njezinih predavanja, a sve svoje edukacije potkrepljuje iskušanim i uspješnim primjerima iz prakse. Rado uči, pa je pohađala više desetaka različitih edukacija. Često ju pozivaju kao edukatora na različite skupove kao i u radne timove koje mentorira. Od 2017. vlasnica je i direktor tvrtke Kotodama j.d.o.o..

Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list

Za dodatne informacije ili organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

 

Večernji list d.o.o. posvećuje veliku važnost zaštiti osobnih podataka naših korisnika, za više informacija pročitajte Politiku privatnosti.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close