Kako odrediti potencijal za maksimalni prihod od prodaje?
Važno je znati da nije svaka prodaja kvalitetna, već je kvalitetna ona prodaja koja donosi određeni rezultat: dobru profitabilnost, odvlači pažnju konkurenata, dobru naplatu i sl.
Kako bi menadžerima olakšali upravljanje odjelom prodaje i marketinga donosimo praktičan i koristan seminar, na kojem ćete u kratkom roku doći do ključnih pretpostavki za uspješno poslovanje vaše tvrtke.
Kako izmjeriti i uočiti sve navedeno i pomoći sektoru prodaje i marketinga u određivanju daljnje strategije? Kako odrediti koji su nam ključni kupci? Što kada imamo neprofitabilne kupce? Kako rasporediti troškove koji su „indirektni”? O čemu voditelj prodaje, ključnih kupaca treba voditi računa? Zašto prodaja treba voditi računa i o naplati? Kako ulaganje u promociju i marketing utjeće na prodaju proizvoda? Da li je naša marketinška kampanja bila uspješna? Odgovore na sva pitanja donosimo na konkretnim primjerima iz prakse uz simulacije raznih slučajeva i scenarija.
Teme seminara:
- usmjerenost kupcima – potrebe potrošača i kako ih motivirati na kupnju
- mjerenje profitabilnosti kupaca – Pravilo banane
- ABC analiza kupaca
- vrednovanje kupaca prema raznim kriterijima – tko su naši najbolji kupci? Da li oni koji najviše kupuju ili oni na kojima najviše zarađujemo – SIMULACIJSKI MODEL – što ako izbacimo jedne ili druge? Kakva će nam biti operativna dobit?
- potraživanja od kupaca i dugovanja prema dobaljačima- koji je utjecaj na naše poduzeće (trošak zaduživanja)
- Integrirani marketing, Content marketing i Marketinški miks
- putanja razvoja novog proizvoda i unaprijeđenje starog asortimana
- individualni rad: BCG matrica u funkciji marketinga
- marketing odluke (donošenje, realizacija, kontrola) – uvjeti neizvjesnosti, uvjeti rizika i uvjeti izvjesnosti – simulacijski modeli Kako planirati marketinške aktivnosti i trošak promocije proizvoda?
Kome je seminar namijenjen?
- voditeljima odjela prodaje i marketinga
- voditeljima ključnih kupaca
- voditeljima odjela naplate potraživanja
- menadžmentu svih razina koji želi poslovanje poduzeća učiniti uspješnijim
- menadžmentu svih razina koji radi na poslovima upravljanja poduzećima
- svima koji rade na poslovima plana i analize
Datum i mjesto održavanja seminara: 20. ožujka 2017. s početkom u 9 sati, Oreškovićeva 6h/1, Zagreb
Kolika je cijena kotizacije?
Cijena kotizacije iznosi 1.000 kn + pdv. U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru i potvrda o sudjelovanju.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr ili da ispunite online formu ispod teksta. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati do 17.ožujka 2017. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
ORGANIZATOR seminara: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.
PREDAVAČICA: mr. sc. Andreja Švigir, konzultantica i suvlasnica poduzeća Altius savjetovanje. Završila je Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu na kojem je završila i znanstveni poslijediplomski studij s temom “Uloga i značaj računovodstvenih politika u poslovnom odlučivanju” za koju je 2010. godine primila nagradu za najbolje znanstveno djelo “prof. Ferdo Spajić”. Radila je u poduzeću Teb poslovno savjetovanje d.o.o. najstarijem hrvatskom konzultantskom poduzeću. Bila je u nakladničkom savjetu časopisa “Financije i porezi” te urednica zbirke mišljenja Ministarstva financija. U Hrvatskoj udruzi revizora završila je edukaciju iz područja eksterne revizije i stekla certifikat Ovlašteni revizor. Koautorica je knjige “Kontroling – upravljanje iz backstagea” izdane u Zagrebu 2009. godine. Autorica je brojnih članaka u vodećim stručnim časopisima. Od 1999 godine održava edukacije iz kontrolinga i računovodstva za menadžment, kontrolere i računovođe te je do sada održala preko 300 treninga i in-house radionica.
ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik/Večernji list
Za dodatne informacije i organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu