Upravljanje poslovnim rezultatom – primjeri iz prakse 13.02.2017.

Autor: Poslovni.hr , 03. prosinac 2016. u 14:02
Foto: Fotolia

Znate li upravljati poslovnim rezultatom? Bez uvažavanja zakonitosti i procesa kroz koje poduzeća prolaze, bez sagledavanja tržišta, konkurencije, ali i vlastitih slabosti i potencijala, poslovni rezultat ostat će samo na razini ideje.

Tko je odgovoran za njegovo kreiranje, a tko za praćenje? Kako djelovati kao tim, kako promišljati o uspjehu na integralan način? 

Svrha poduzetničke aktivnosti u ekonomskom smislu je ostvarenje dobitka/profita kao razlike između svih prihoda i svih rashoda. Najvažnije mjerilo uspješnosti poslovanja poduzetnika je konačni financijski učinak u određenom obračunskom razdoblju, odnosno dobitak ili gubitak. Sve ostalo, npr. ostvareni broj noćenja u hotelu ili proizvedena količina u pogonu tek su indikativne vrijednosti. Nemilosrdno mjerilo je jedino dobitak ili možebitno gubitak, odnosno pozitivan ili negativan financijski rezultat poslovanja. 

Ciljevi seminara:

  • razumijeti sve aspekte poslovnog rezultata
  • uočiti najvažnije faze analize poslovnog rezultata
  • razumijeti metode utvrđivanja realnog prihoda
  • uočiti i razumijeti utjecaj raznih faktora na prihod i dobit
  • definirati najvažnije pokazatelje koji se koriste pri analizi poslovnog rezultata

Kome je seminar namijenjen?

  • menadžmentu svih razina koji želi poslovanje poduzeća učiniti uspješnijim
  • menadžmentu svih razina koji radi na poslovima upravljanja poduzećima
  • svima koji rade na poslovima plana i analize
  • svima koji rade na poslovima kontrolinga

Iz sadržaja radionice:

  • uloga kontrolinga u stvaranju vrijednosti poduzeća
  • razumijevanje strategije poduzeća – UPITNIK
  • odnos kontrolinga i menadžmenta (sunflower manageri i nesigurni kontroleri)
  • definiranje i mjerenje uspjeha /riječi i brojevi
  • kako odrediti i kvantificirati ciljeve
  • priprema za ostvarivanje rezultata (ljudi, alati, potencijali) – vježba 6 šešira
  • kreiranje sustava ranog upozorenja na strateškoj i operativnoj razini (što kada ne ide sve kako treba – studij slučaja)
  • upravljanje poslovnim rizicima – poluga upravljanja poslovnim rezultatom i vrijednosti poduzeća
  • mjerenje, ocjenjivanje i upravljanje poslovnim rezultatom – studij slučaja
  • proračun realnog obujma poslovanja pomoću planskih cijena i ekvivalenata
  • faktorska analiza poslovnog rezultata
  • analiza obujma i strukture poslovnog rezultata
  • analiza poslovnog rezultata pomoću pokazatelja i indikatora
  • kako sugerirati rješenja – vježba

Kolika je cijena kotizacije?

Cijena kotizacije iznosi 1.000 kn + pdv.  U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru i potvrda o sudjelovanju.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr ili da ispunite online formu ispod teksta. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati do 10.veljače 2017. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.

O predavaču: mr. sc. Andreja Švigir, konzultantica i suvlasnica poduzeća Altius savjetovanje. Završila je Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu na kojem je završila i znanstveni poslijediplomski studij s temom “Uloga i značaj računovodstvenih politika u poslovnom odlučivanju” za koju je 2010. godine primila nagradu za najbolje znanstveno djelo “prof. Ferdo Spajić”. Radila je u poduzeću Teb poslovno savjetovanje d.o.o. najstarijem hrvatskom konzultantskom poduzeću. Bila je u nakladničkom savjetu časopisa “Financije i porezi” te urednica zbirke mišljenja Ministarstva financija. U Hrvatskoj udruzi revizora završila je edukaciju iz područja eksterne revizije i stekla certifikat Ovlašteni revizor. Koautorica je knjige “Kontroling – upravljanje iz backstagea” izdane u Zagrebu 2009. godine. Autorica je brojnih članaka u vodećim stručnim časopisima. Od 1999 godine održava edukacije iz kontrolinga i računovodstva za menadžment, kontrolere i računovođe te je do sada održala preko 300 treninga i in-house radionica. 

ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik/Večernji list

Za dodatne informacije i organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Komentirajte prvi

New Report

Close