Lojalnost kupaca – njegovanje poslovnih odnosa 12.12.2017.

Autor: Poslovni.hr , 20. studeni 2017. u 12:15
Foto: Fotolia

Lojalnost kupaca može opadati zbog brojnih razloga, pa je tako vaš odnos s kupcem od vitalne važnosti za uspjeh vašeg poslovanja.

Očekivanja Vaših klijenata su u stalnom  rastu, a kontinuirani razvoj tehnologije dodatno podiže prag njihovih očekivanja. Znanje Vaših klijenata također raste. Jednostavan pristup informacijama kroz internet i društvene mreže čini klijente manje ovisnima o Vama.

S mnoštvom  opcija, lojalnost klijenata opada. Sve veća intolerancija klijenata na nisku učinkovitost i lošu kvalitetu usluge utječu na prirodu Vaših odnosa, koji sve češće postaju kratkog vijeka ili čak jednokratni (transakcijski).

3 kritične faze odnosa s Vašim klijentom jesu:

  1. Period prije kupovine
  2. Period tijekom kupovine
  3. Period nakon kupovine

Što možete učiniti da bolje upravljate odnosima s klijentima? Što je trenutno najslabija karika i što možete učiniti da poboljšate svoj model upravljanja odnosa s kupcima? Saznajte na jednodnevnoj radionici naziva: "Upravljajte odnosima s kupcima – Lojalnost".

Osigurajte održivost, napredujte i značajno naraste kao tvrtka.

Što ćemo raditi:

  • Ocijeniti sadašnje stanje odnosa s klijentima
    • Predprodajni process
    • Prodajni odnos za vrijeme kupnje
    • Post prodajni odnos poslije kupnje
  • Vidjeti što im je najbitinije
  • Isplanirati ključna poboljšanja za napredak odnosa

Što ćete naučiti:

  • Osvijestiti glavne prepreke uspješnom uspostavljanju odnosa s kupcima
  • Dobiti informacije kako se postaviti i što je potreni za izgradnju odnosa
  • Utvrditi što je vašim kupcima najvažnije
  • Isplanirati ključna poboljšanja i napraviti akcijski plan provedbe.

Seminar je koncipiran kao interaktivna radionica, bez čitanja slajdova, bez powerpoint prezentacije, rješavamo Vaše konkrentne primjere i donosimo rješenja za Vaš posao.

Kome je seminar namijenjen? Radionica je namijenjena direktorima i vlasnicima malih i srednjih poduzeća, osobama u tvrtkama  koje svakodnevno moraju odnositi odluke i razvijati se kao vođe u svom poslu.

Trajanje treninga i satnica: Seminar se održava 12.12.2017. s početkom od 9 do 16 sati.

Kolika je cijena kotizacije?

Redovna cijena kotizacije iznosi 1.450 kn + PDV.  

Cijena kotizacije za rane prijave i uplate do 28.11.2017. iznosi 1.000 kn + PDV.  

U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru i potvrda o sudjelovanju.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta najkasnije do 11.12.2017. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

ORGANIZATOR seminara: Večernji list d.o.o. – Poslovni dnevnik

Predavačica: Mr.sc. Ivana Radić završila je četverogodišnji studij filozofije i hrvatske kulture na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu. Nakon završetka studija upisala je poslijediplomski znanstveni studij Teorija i politika marketinga na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Karijeru je započela u velikoj građevinskog firmi u Zagrebu gdje sam se u početku bavila pripremom velikih međunarodnih projekata. Dugogodišnje iskustvo u komunikaciji sa stranim investitorima, ulagačima te financijskom javnošću bilo je jedna od stepenica njenog razvoja u području poslovanja i komunikacija. Nakon 11 godina provedenih u korporaciji odlučila  se za poslovni pothvat – osnivanje vlastite tvrtke. Kao licencirani coach prema Alpha metodi te regionalni direktor Alpha grupe za jugoistočnu Europu bavi se coachingom direktora malih i srednjih tvrtki kojima pomaže da unutar dvije godine udvostruče vrijednost svoje tvrtke primjenjujući provjerenu metodu. Članovi Alpha grupe su unutar dvije godine povećali prodaju, riješili izazove u međuljudskim odnosima i timovima, dodatno osnažili svoju tržišnu poziciju, razvili svoje liderske sposobnosti, optimizirali poslovanje i dr.

Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Komentirajte prvi

New Report

Close