Sastanci su sastavni dio našeg posla.Organiziramo ih kako bismo donijeli odluke, generirali nove ideje te iznašli rješenja za postojeće ili novonastale probleme.
Ukoliko nije poznata svrha sastanka,sastanak traje predugo ili ne postižemo željena rješenja problema sastanci mogu postati – mjesto frustracija.
Cilj seminara: Usvajanje znanja, vještina i stavova koji utječu na razvoj sposobnosti i potiču produktivna ponašanja u poslovnom okruženju
Po završetku radionice polaznici će:
- Znati kako uspješno voditi sastanak
- Razumjeti kako zauzeti različite perspektive i zašto je to važno
- Biti otvoreniji za nove pristupe rješavanju problema
- Znati kako koristiti vještinu iznalaženja kreativnih rješenja
Teme seminara:
1. Kako voditi sastanak
Prije pripreme svakog sastanka jedno od pitanja koje nas vodi je koja je svrha sastanka te je li sastanak uopće potreban. Ako je sastanak najbolji način za postizanje ishoda za dobro vođenje potrebno je znati što pripremiti prije sastanka, kako započeti sastanak, kako voditi sastanak te kako zaključiti sastanak.
- Priprema sastanka
- Faze sastanka
- Konverzacijske tehnike -adekvatno korištenje jezika za uspješno vođenje sastanka
2. Pogled iz drugačije perspektive –Kako situaciju, problem, ideju vide drugi
Vidite li gorući problem isto kao i vaš kolega iz drugog odjela? Često istu situaciju ljudi iz iste organizacije doživljavaju na potpuno različit način. Dok za vas neki problem zahtjeva hitnu reakciju, za vašeg nadređenog ili kolegu to je potpuno suprotno. Kako bismo postigli rješenja u jednostavnim i kompleksnim situacijama potrebna nam je vještina zauzimanja različitih perspektiva.
- Druga perpsektiva – drugačije značenje iste situacije
- Kako nas razumijevanje različitih perspektiva vodi do kvalitetnih rješenja
- Vještina zauzimanja različitih pozicija s ciljem razumijevanja drugačije perspektive
3. Kako riješiti svaki problem kroz vještinu kreativnog mišljenja
Albert Enstain je rekao "Za rješenje problema, moramo prestati razmišljati na onaj način kao kada je problem nastao."
Iznalaženje novih ideja te rješenja za probleme zahtjeva kreativan pristup. Kako razmišljati ukoliko je potrebno generirati nova nekonvencionalna rješenja i ideje? Kako postaviti plan, pokrenuti realizaciju i pri tome obuhvatiti sve aspekte situacije? Kako predvidjeti prepreke i sagledati situaciju u različitim okolnostima i kontekstu? Koristeći vještinu kreativnog mišljenja značajno poboljšavamo osobnu i organizacijsku učinkovitost.
- različiti pristupi iznalaženja rješenja i njihova obilježja
- uloga svakog pristupa u postizanju uspjeha tima i pojedinca
- kako potaknuti kreativnost svakog člana tima koristeći različite pristupe
Seminar je namijenen: voditeljima odjela, voditeljima ključnih kupaca, zaposlenima u prodaji.
Metoda rada: Prema principu Neuro Lingvistčkog Programiranja u kojem su zastupljeni svi stilovi učenja odraslih. Predavanje uz interaktivno uključivanje polaznika. Vježbe, igranje uloga, rad u malim grupa, analiza primjera iz prakse.
Broj polaznika:Trening je predviđen za rad u malim grupama kako bi se osigurala kvalitetna interakcija sa svakim polaznikom. Namijenjen je svima koji teže izvrsnosti u poslovanju.
Mjesto i vrijeme održavanja seminara: 14 rujna 2016., s početkom u 9.00 sati, u Zagrebu, Oreškovićeva 6h/1
Trajanje treninga i satnica: Trening je u trajanju od 9 sati do 17 sati sa uključenim pauzama. Jutranja pauza: 10:30 -10:45, Ručak: 12:30 -13.30, Popodnevna pauza:15:00-15:15
O predavaču: Snježana Kupres – prodajni stručnjak, NLP trenerica, coach
Planiranjem, pripremom i izvođenjem edukacija i radionica bavim se od 2009. započevši kao akreditirani trener expert Malaysia airlines akademije u Kuala Lumpuru, Malezija. Po završetku edukacije iz područja Neuro Lingvističkog Programiranja 2013. godine uz treninge iz prodaje razvija portfelj treninga iz područja osobnog razvoja te podučavanja Neuro Lingvističkog Programiranja. 23 godina rada u prodaji od čega 19 godina na izvršnim pozicijama. Kroz tvrtku Metanoia specijaliziranu za savjetovanje u poslovanju i edukacije www.metanoia.hr kreira i izvodi seminare, radionice i treninge iz područja prodaje i osobnog razvoja. Poslovni put posvetila je stalnom usavršavanju stručnih i socijalnih kompetencija te prenošenju znanja i iskustava kroz edukacije, predavanje, radionice.
Kolika je cijena kotizacije?
Cijena kotizacije za rane prijave i uplate do 30. kolovoza 2016. iznosi 1.000 kn + PDV. Redovna cijena kotizacije iznosi 1.450 kn + PDV. U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za održavanje seminara i potvrda o sudjelovanju.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta najkasnije do 12. rujna 2016. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 13. rujna 2016. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu