Prodaja iz prakse: Potrebe, navike i ponašanje kupaca 11.12.2018.

Autor: Poslovni.hr , 21. studeni 2018. u 12:02
Foto: Fotolia

Kako prepoznati potrebe i interese klijentau kratkom vremenu razviti odnos razumijevanja i povjerenja?

Rad u prodaji zahtjeva svjestan intelektualni i emocionalni fokus. Za svakog tko se bavi prodajom nužno je razviti profesionalni poslovni odnos s različitim tipovima klijenata i kupaca.

Radionica je namijenjena:

  • B2B prodajnim predstavnicima,
  • voditeljima ključnih kupaca ( KAM),
  • prodajnim savjetnicima,
  • poduzetnicima.

Koristi od pohađanja radionice:

  •  stjecanje novih prodajnih alata
  • razmjena iskustva kroz interakciju s drugim polaznicima
  • stjecanje strukturiranog znanja i praktičnih alata
  • vježbe i rad na primjerima iz prakse

Po završetku radionice polaznici će:

  • Znati kako se pripremiti za prodajni sastanak.
  • Razumjeti zašto je važno poznavati potrebe, navike i ponašanja klijenata i konkurencije.
  • Znati kako razlučiti činjenice od pretpostavki o klijentima, tržištu, konkurenciji.
  • Znati kako predstaviti proizvode na jasna i učinkovit način.
  • Znati kako istaknuti isplativost proizvoda klijentima da ga klijenti prihvate kao najbolje rješenje  u odnosu na ostalu u ponudi na tržištu.
  • Znati kako rješavati nedoumice klijenata tijekom prodajnog razgovora s ciljem zaključivanja prodaje.
  • Naučiti tehnike za poticanje povećanja prodaje.
  • Steći nove dodatne tehnike za zatvaranje prodaje.
  • Biti svjesni načina na koji komuniciraju s klijentima i kako komunikacija utječe na  prodajne rezultate i odnose s klijentima.
  • Razumjeti zašto je važan postprodajni proces i kako ga provoditi

Naziv seminara: "Prodaja iz prakse " 

Datum održavanja: 11.12.2018.

Trajanje treninga i satnica: Trening se održava u trajanju od 9.00 do 16:00 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana.

Mjesto održavanja: Oreškovićeva 6h/1, Zagreb (dvorana Večernji list – Poslovni dnevnik)

Kolika je vaša investicija:

Redovna cijena kotizacije iznosi 1450 kn  + PDV.
Cijena kotizacije za rane prijave i uplate do 27.11.2018. iznosi 1.000 kn + PDV.  
U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru, ručak u restoranu i potvrda o sudjelovanju.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati do 10.12.2018. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Organizator seminara: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.

O predavačici: Snježana Kupres – prodajni stručnjak, NLP trenerica, coach. Ima 23 godina rada u prodaji od čega 19 godina na izvršnim pozicijama te posjeduje bogato internacionalno iskustvo. Planiranjem, pripremom i izvođenjem edukacija i radionica bavim se od 2009. započevši kao akreditirani trener expert Malaysia airlines akademije u području prodaje, pregovaranja i vođenja timova. Po završetku edukacije iz područja Neuro Lingvističkog Programiranja 2013. godine uz treninge iz prodaje razvija portfelj treninga iz područja osobnog razvoja te podučavanja Neuro Lingvističkog Programiranja.  Kreira i izvodi seminare, radionice i treninge iz područja prodaje i osobnog razvoja. Poslovni put posvetila je stalnom usavršavanju stručnih i socijalnih kompetencija te prenošenju znanja i iskustava kroz edukacije, predavanje, radionice.

Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list

Za dodatne informacije ili organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Polaznici su rekli o seminaru:

"Seminar je ispunio moja očekivanja, predavačica je odlična"
"Posebno bi pohvalio komunikaciju s grupom i interakciju svih članova iz grupe."
"Uvijek mi je bio problem razgovarati s kupcima kod reklamacija, naučio sam trikove"
"Predavačica Snježana je odlična i ima odlične primjere"
"Atmosfera na seminaru je bila odlična, super sam se zabavila i puno naučila"
"Shvatio sam da ne mogu svima prezentirati proizvod na isti način"

Večernji list d.o.o. posvećuje veliku važnost zaštiti osobnih podataka naših korisnika, za više informacija pročitajte Politiku privatnosti.

Komentirajte prvi

New Report

Close