Izgradite vještine prezentiranja, govorništva i javnog nastupa 8.3.2017.

Autor: Poslovni.hr , 01. siječanj 2017. u 11:16
Foto: Fotolia

Kako pripremiti kvalitetnu prezentaciju? Kako prezentirati tako da osvojite svoje slušatelje? Naučite sve o strategiji i strukturi prezentacije, važnosti verbalne, paraverbalne i neverbalne komunikacije, pobijedite nervozu i tremu. Na ovom tečaju steći ćete prezentacijske vještine i dobiti alate za pripremu uvjerljivih prezentacija.

Zašto investirati u edukaciju?

Polaznici će unaprijediti svoje vještine prezentiranja, govorništva i javnog nastupa, izgraditi osobni komunikacijski stil  koji je prilagođen ciljanoj publici, prilagoditi prezentiranje auditoriju te pripremiti i izvesti uspješnu prezentaciju, koja će postići planirani poslovni cilj.

Nakon ovog seminara polaznici će naučiti teoriju i najbolje prakse prezentiranja:

  • pozitivan stav prema prezentiranju,
  • osnove uspješne prezentacije u svim fazama,
  • komunikaciju prilagođenu publici tijekom prezentacije i odgovarajući na pitanja,
  • kako se nositi s nepredviđenim ili „teškim situacijama“,
  • koje su sve vrste prezentacija i kako ih prilagoditi s obzirom na to kome su namijenjene,
  • što je to vizualna argumentacija, govor tijela i druge neverbalne/paraverbalne alate s ciljem povećanja utjecaja prezentera,
  • različite prezentacijske tehnike,
  • funkcionalno korištenje prostora/ambijenta,
  • efikasno upravljanje vremenom tijekom pripreme i izvođenja prezentacije, 
  • kako kontrolirati i pobijediti tremu te kako usavršiti osobni stil prezentiranja, kojim će pridobiti različite   vrste slušateljstva.

Polaznici će naučiti

  • moć ilustrativnih primjera,
  • kako najbolje pripremiti i ispričati „priču“ tako da osvoje auditorij,
  • kako biti uvjerljiv, kredibilan i siguran prezenter,
  • razumjet će odnos sadržaja i forme u prezentiranju i kako to najbolje iskoristiti.

Koje su teme?

  • uvod u prezentacijske vještine
  • što čini uspješnu prezentaciju
  • vrste prezentacije
  • priprema prezentacije
  • struktura prezentacije
  • uspostavljanje odnosa s publikom
  • audiovizualna pomagala
  • kako se nositi s tremom
  • verbalna, neverbalna i paraverbalna komunikacija
  • uzroci loše i karakteristike uspješne prezentacije
  • preporuke za uspješnu prezentaciju
  • percepcija i pažnja slušatelja
  • kako zadobiti naklonost slušatelja
  • kako održati pažnju publike
  • kako se pripremiti za pitanja i izazovne situacije

Kome je ovaj seminar namijenjen?

Svima koji žele postići cilj izvrsnim javnim nastupom, pred poslovnim partnerima, dobavljačima, klijentima, Upravom poduzeća ili bilo kojom drugom publikom. 

Naziv seminara: Prezentacijske vještine 8.3.2017.

Trajanje treninga i satnica: Seminar se održava 8. ožujka s početkom u 10:00 sati. Satnica je od 10.00 – 16.00 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana (prije podne i poslije podne) 

Kolika je cijena kotizacije?

Redovna cijena kotizacije od 23. veljače 2017. iznosi 1450kn + PDV.  Cijena kotizacije za rane prijave do 22. veljače 2017. iznosi 1.000 kn + PDV.  U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru i potvrda o sudjelovanju.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da nam pošaljete ispunjenu prijavnicuna e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr ili da ispunite online formu ispod teksta najkasnije do  7. ožujka 2017. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 7. ožujka 2017.  na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

ORGANIZATOR seminara: Večernji list d.o.o. – Poslovni dnevnik

Predavač: Ivana Zvrko, mag.edu.

Ivana Zvrko direktor je konzultantske tvrtke ADIZ www.adiz.hr za poslovne edukacije. Diplomirala je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i stekla zvanje magistre edukacije. Pohađa poslijediplomski studij Organizacija i Management na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Tijekom dugogodišnje karijere radila je kao rukovoditelj prodajnih edukacija za sve kanale prodaje u Hrvatskom Telekomu, prodajnih trenera, projektnih i procesnih menadžera u prodaji. Ima bogato međunarodno iskustvo u Deutsche Telekomu u upravljanju kvalitetom prodajnih edukacija u Europi i implementaciji regionalnih projekata u prodaji. 

 

Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Iskustva polaznika

"Tema je aktualna jer su to situacije koje svakodnevno susrećemo na poslu."
"Predavačica ima puno iskustva i dobro prenosi polaznicima"
"Odlična organizacija seminara"
"Odmah ću primjeniti naučeno posebno tajne uspješne prezentacije"
"Seminar je izvrstan jer smo imali primjere iz prakse."
"Pogađa u srž."

Komentirajte prvi

New Report

Close