Posljednjih godina sve su zapaženiji novi trendovi u maloprodaji. Tako su robne marke 2004. imale oko 5 posto udjela, u 2013. narasle su na 20 posto, u prehrani na 24 posto. Hrvati sve više slijede trendove prepoznatljive i na mnogim europskim tržištima, češće košaricu pune robnim markama nego brendiranim proizvodima. Je li tome razlog recesija i pad potrošnje ili uvjerenje u kvalitetu robnih marki?
Može li se ostvariti jače povezivanje prehrambene industrije i trgovine koje bi u uvjetima krize pokrenulo makar i minimalni gospodarski rast. Kako potaknuti tu suradnju, je li domaća proizvodnja (ne)konkurentna naspram uvoza, ima li inovativan asortiman s kojim može na police maloprodaje?
Dugo se smatralo da domaći trgovci u odnosu na strane imaju veliku prednost jer bolje poznaju ukus i navike lokalnih kupaca. Sve su snažnije promidžbene kampanje upravo stranih lanaca u kojima se sve više ističu regionalni i autohtoni proizvodi. Što takav pristup donosi proizvodnji, a što trgovini.
Razvoj e-trgovine na hrvatskom je tržištu još u povojima. Što su problemi zbog kojih malobrojni trgovci imaju e-ponudu? Kako potaknuti i potrošače da više koriste takav model kupovanja? Jesu li Hrvatima primaljivije šetnje bučnim šoping centrima od kupovine iz udobnosti svoga dnevnog boravka?
Mogu li proizvođači i trgovci radi vlastite budućnosti njegujući kvalitetno partnerstvo izboriti bolji status na gospodarskoj sceni te kreatore ekonomske politike uvjeriti u potrebu novih pravila. Prehrambena industrija i maloprodaja osim ekonomskih parametara bitne su i radi mogućeg rješavanja socijalne problematike, posebice goleme nezaposlenosti. Što je država propustila učiniti kako bi zaštitila ova dva sektora, te može li uopće što učiniti, a da to EK ne ocijeni protekcionizmom.
Želite li doznati odgovore na ova i mnoga druga pitanja, prijavite se na poludnevnu konferenciju Poslovnog dnevnika.
Moderatorica konferencije je Božica Babić, dugogodišnja novinarka Poslovnog dnevnika i apsolutni doajen u hrvatskim novinarskim krugovima kada je u pitanju maloprodaja. Nakon uvoda u temu, slijedi panel rasprava, a konferencija završava druženjem uz prigodan domjenak.
Panelisti:
Nediljko Baričić, direktor sektora tržišta RH u Podravci
Martin Evačić, direktor Narodnog trgovačkog lanca (NTL)
Marko Jukić, izvršni direktor Divizije Ekspres u Hrvatskoj pošti
Boris Jurič, predavač na veleučilištu VERN'
Dinko Klepo, direktor Sektora marketinga i prodaje Kraša
Dražen Lulić, konzultant u tvrtki Caper
Zvonimir Mozer, direktor Mondo online trgovine
Antun Plivelić, vlasnik poduzeća Gomolava
Jure Radoš, direktor nabave u Konzumu
Program:
09:30 – 09:45 – okupljanje i registracija sudionika
09:45 – 09:55 – uvodni govor, Dražen Lulić, Caper
09:55 – 10:00 – prezentacija, Marko Jukić, Hrvatska pošta
10:00 – 11:30 – panel rasprava: Trendovi u maloprodaji i popratnim industrijama
11:30 – 11:45 – pitanja i odgovori
11:45 – 12:30 – druženje uz prigodan domjenak
Teme:
Trendovi u maloprodaji
e-trgovina
Povezivanje proizvođača i trgovaca
Kako povećati konkurentnost hrvatskih proizvoda
Kolika je cijena kotizacije?
Puna cijena kotizacije iznosi 300,00 kn + PDV. U slučaju rane prijave, do 10. prosinca 2013. i uplatu do 11. prosinca, cijena kotizacije iznosi 240,00 + PDV. Osim radnih materijala, u cijenu su uključena i osvježenja za vrijeme pauza te mjesečni digitalni "all access" paket Poslovnog dnevnika koji će sudionicima konferencije omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama za njihov posao. All access paket uključuje: pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup i svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj Poslovni.hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.
Preuzmite pozivnicu i prijavnicu u pdf formatu.
Kako se prijaviti?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u konferenciji, molimo Vas da nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr najkasnije do 15. prosinca 2013. Po zaprimljenoj prijavi, poslat ćemo Vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 16. prosinca 2013. na e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na konferenciji. Račun ćete dobiti nakon održane konferencije.
Doznajte više:
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Poslovni centar znanja
Tel: + 385 1 6326 033
Mob: + 385 98 1620 214
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu