U pružanju usluge uvijek je riječ o odnosima s klijentima, više nego o samom pružanju usluge. No kako pružiti vrhunsku uslugu svojim klijentima?
Znate li da čak 68% klijenata gubimo zbog toga što je netko bio nepristojan, indiferentan ili neugodan prema njima?
Na radionici ćemo odgovoriti na pitanja:
- Što je pametna usluga
- Zašto se i kada razlikuje doživljaj usluge
- Kako drugi ocjenjuju uslugu
- Ulogu interpretacije u usluzi i poteškoće koje pri tom nastaju
- Ulogu verbalene i neverbalne komunikacije
- Po svim kanalima
- Važnost aktivnog slušanja
- Zakonske konotacije
- Razliku između usluge, prodaje i komunikacije
- Kako postaviti ključna pitanja za kontrolu kvalitete vlastite usluge
Na kraju edukacije bit će podijeljen niz savjeta i jednostavnih te nadasve primjenjivih trikova za poboljšanje usluge
Radionica je koncipirana kao:
- izmjena predavanja, rada u paru i grupi
- svaki će polaznik imati priliku:
- napisati pitanja za kontrolu kvalitete vlastite usluge
- osvjestiti poteškoće u komunikaciji
Radionica je namijenjena:
- vlasnicima mirko i malih tvrtki u uslužnom sektoru
- voditeljima timova prodaje, marketinga, CRM-a, CC i njihovim članovima
- te svima koji žele povećati prihode bez dodatnog ulaganja u marketing, a temeljem poboljšanja kvalitete usluge
Naziv seminara: "Pametna usluga"
Datum održavanja: 22.3.2019.
Trajanje treninga i satnica: Trening se održava u trajanju od 10.00 do 16:00 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana.
Mjesto održavanja: Oreškovićeva 6h/1, Zagreb (dvorana Večernji list – Poslovni dnevnik)
Kolika je vaša investicija:
Redovna cijena kotizacije iznosi 1450 kn + PDV.
NOVO 50% POPUSTA PROMOTIVNA CIJENA 725 kn + pdv (do popunjenja grupe)
U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru, ručak u restoranu i potvrda o sudjelovanju.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
Organizator seminara: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.
O predavačici: Borka Živković mag.edu. Bogato radno iskustvo stekla je u dvije velike tvrtke: više od desetljeća u multinacionalnoj osiguravajućoj kući, prvo kao odgovorna osoba za edukaciju svih zaposlenih, te deset godina kao voditelj Kontakt centra i koordinator za pritužbe, potom u velikoj domaćoj korporaciji kao voditelj Odjela korisničke podrške. Tijekom tog razdoblja održala je više stotina različitih edukacija. Najviše na temu prodaje i usluge, komunikacije, „teških klijenta“, telefoniranja, pisanja, prijenosa znanja, prednostima i nedostacima određenih načina rada, jednostavnom upravljanju promjena vlastitih ponašanja i radnih navika, o vremenu, motivaciji itd. Danas s ponosom ističe kako ima nekoliko desetljeća iskustva u radu s ljudima na različitim područjima posebno u segmentu davanja i pružanja usluge te prodaje kao i u razvoju vještina i kompetencija zaposlenika. Upravno njezino profesionalno i istinsko radno iskustvo temelj je njezinih predavanja, a sve svoje edukacije potkrepljuje iskušanim i uspješnim primjerima iz prakse. Rado uči, pa je pohađala više desetaka različitih edukacija. Često ju pozivaju kao edukatora na različite skupove kao i u radne timove koje mentorira. Od 2017. vlasnica je i direktor tvrtke Kotodama j.d.o.o..
Pročitajte interviju sa predavačicom OVDJE
Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list
Za dodatne informacije ili organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Večernji list d.o.o. posvećuje veliku važnost zaštiti osobnih podataka naših korisnika, za više informacija pročitajte Politiku privatnosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu