Sve tajne najboljih prodajnih tehnika 20.4.2017.

Autor: Poslovni.hr , 07. ožujak 2017. u 13:12
Foto: Fotolia

Dobar dan, mogu li vam pomoći? Fraza koju niti jedan kupac ne želi, a prodavači uporno ponavljaju. Sigurno ste ju čuli već bezbroj puta od velikog broja prodavača u gotovo svakoj trgovini. Kupci bježe od napadnih prodavača, jeste li i vi jedan od njih? Ne dopustite da vaši kupci budu lukaviji od vas.

Da li je vaš prodajni tim učinkovit? Jesu li prodajni argumenti jasni i konkretni? Što neverbalno poručujete kupcima? Prvi dojam prodavača je jako bitan,a kako vas vide vaši kupci?  Razumijete li kupca i znate li osluškivati njegove potrebe? Rečenice koje zatvaraju komunikaciju? Kako potaknuti interes kupca za proizvod? 

Trening koji će od vas i vašeg prodajnog tima stvoriti vrhunske prodavače. Garantiramo uspjeh. Vrhunsko prodajno osoblje ključ je uspjeha, osrednjost ne garantira profit. 

Prodaja donosi prihod vašoj kompaniji i od nje žive svi drugi neprofitni centri. O uspjehu prodaje sve ovisi, osobito u ova krizna vremena. Stoga je vrlo važno da imate vrhunsko prodajno osoblje! 

Za sve one koji već imaju karijeru u prodaji ili tek razmišljaju o njoj, sada je pravo vrijeme da naučite sve tajne prodaje za vrhunske rezulate.

Koji su ciljevi seminara? 

  1. kako postići i premašiti prodajne ciljeve
  2. kako pridobiti i zadržati kupce 
  3. kako povećati lojalnost korisnika
  4. unaprijediti fokusiranost i prodajne kompetencije prodavatelja,
  5. konstruktivno upravljanje prigovorima – kako povećati zadovoljstvo kupaca – zahtjevni kupci
  6. upravljanje odnosima s vašim kupcima, kako biste povećati prodajni učinak.
  7.  nakon ovog seminara naučit ćete funkciju, svrhu i faze prodaje
     

Faze prodaje:

  • priprema
  • neposredni kontakt s kupcem
  • analiza potreba kupca
  • prezentacija prodajnih argumenara
  • upravljanje prigovorima
  • zatvaranje prodaje
  • post-prodajne aktivnosti

Faze kupovine: potrebe, informacije, kupovina, odluka, evaluacija.

Koje su teme seminara?

  • uvod u prodaju, kanali prodaje, prodaja fizičkim i poslovnim korisnicima
  • funkcija prodaje u organizaciji i upravljanje prodajom, tržište i konkurencija, formiranje cijene
  • psihologija prodaje: kako kupci razmišljaju?
  • faze kupovine i kupovna odluka, faze prodaje
  • prodajni argumenti i prodajne koristi za kupca
  • upravljanje prigovorima kupaca
  • post-prodaja
  • akvizicija i retencija kupaca
  • upravljanje odnosima s kupcima
  • dodatna i križna prodaja

Kome je ovaj seminar namijenjen?

Svima onima koji komuniciraju s kupcima, pravnim ili fizičkim osobama, putem raznih kanala prodaje. Svim djelatnicima Prodaje, Marketinga i Službe za korisnike, kao i svima onima koji žele naučiti više o prodaji kako bi bolje koordinirali interne procese (Financije, Pravna služba, Logistika, Odnosi s javnošću, Ljudski resursi, Upravljanje projektima, Odjel za korisničko iskustvo…).

Naziv seminara: "Prodajne vještine" Termin, satnica i lokacija: 20. travnja 2017. s početkom od 10 sati. satnica:  10.00 – 15:30 sati; Oreškovićeva 6h/1, Zagreb

Kolika je cijena kotizacije?

Cijena kotizacije za rane prijave do 6. travnja 2017. iznosi 1.000 kn + PDV.  Redovna cijena kotizacije od 7. travnja 2017. iznosi 1.450 kn + PDV.  U cijenu su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru i potvrda o sudjelovanju.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da se prijavite popunjavanjem online obrasca ispod teksta ili nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr najkasnije do 5. travnja 2016. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 5. travnja 2017. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

ORGANIZATOR SEMINARA: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.

O predavaču:

Ivana Zvrko partner je i direktor konzultantske tvrtke ADIZ www.adiz.hr za poslovne edukacije. Diplomirala je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i stekla zvanje magistre edukacije. Pohađa poslijediplomski studij Organizacija i Management na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Tijekom dugogodišnje karijere radila je kao rukovoditelj prodajnih edukacija za sve kanale prodaje u Hrvatskom Telekomu, prodajnih trenera, projektnih i procesnih menadžera u prodaji. Ima bogato međunarodno iskustvo u Deutsche Telekomu u upravljanju kvalitetom prodajnih edukacija u Europi i implementaciji regionalnih projekata u prodaji. Članica je mnogih stručnih i profesionalnih udruženja i organizacija, kao što su HRCentar – strukovna udruga djelatnika u upravljanju ljudskim resursima, Women in Adria, CCBN Kanadsko-Hrvatske Poslovne Mreže i Virtualnog ženskog poduzetničkog centra.

ORGANIZATOR SEMINARA: Poslovni dnevnik/Večernji list

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

 

Iskustva polaznika:

  • "Tema je aktualna jer su to situacije koje svakodnevno susrećemo na poslu."
  • "Predavačica ima puno iskustva i dobro prenosi polaznicima"
  • "Odlična organizacija seminara"
  • "Odmah ću primjeniti naučeno posebno tajne uspješne prezentacije"
  • "Seminar je izvrstan jer smo imali primjere iz prakse."
  • "Super predavačica, svaka pohvala"
  • "Puno primjera i vježbe, odlično"
  • "Pogađa u srž."

Zahtjevni kupci i kako postupati sa prigovorima? Više pročitaj OVDJE

Komentirajte prvi

New Report

Close