Da li je vaš prodajni tim učinkovit? Jesu li prodajni argumenti jasni i konkretni? Što neverbalno poručujete kupcima? Prvi dojam prodavača je jako bitan,a kako vas vide vaši kupci? Razumijete li kupca i znate li osluškivati njegove potrebe? Rečenice koje zatvaraju komunikaciju? Kako potaknuti interes kupca za proizvod?
Trening koji će od vas i vašeg prodajnog tima stvoriti vrhunske prodavače. Garantiramo uspjeh. Vrhunsko prodajno osoblje ključ je uspjeha, osrednjost ne garantira profit.
Prodaja donosi prihod vašoj kompaniji i od nje žive svi drugi neprofitni centri. O uspjehu prodaje sve ovisi, osobito u ova krizna vremena. Stoga je vrlo važno da imate vrhunsko prodajno osoblje!
Za sve one koji već imaju karijeru u prodaji ili tek razmišljaju o njoj, sada je pravo vrijeme da naučite sve tajne prodaje za vrhunske rezulate.
Koji su ciljevi seminara?
- kako postići i premašiti prodajne ciljeve
- kako pridobiti i zadržati kupce
- kako povećati lojalnost korisnika
- unaprijediti fokusiranost i prodajne kompetencije prodavatelja,
- konstruktivno upravljanje prigovorima – kako povećati zadovoljstvo kupaca – zahtjevni kupci
- upravljanje odnosima s vašim kupcima, kako biste povećati prodajni učinak.
- nakon ovog seminara naučit ćete funkciju, svrhu i faze prodaje
Faze prodaje:
- priprema
- neposredni kontakt s kupcem
- analiza potreba kupca
- prezentacija prodajnih argumenara
- upravljanje prigovorima
- zatvaranje prodaje
- post-prodajne aktivnosti
Faze kupovine: potrebe, informacije, kupovina, odluka, evaluacija.
Koje su teme seminara?
- uvod u prodaju, kanali prodaje, prodaja fizičkim i poslovnim korisnicima
- funkcija prodaje u organizaciji i upravljanje prodajom, tržište i konkurencija, formiranje cijene
- psihologija prodaje: kako kupci razmišljaju?
- faze kupovine i kupovna odluka, faze prodaje
- prodajni argumenti i prodajne koristi za kupca
- upravljanje prigovorima kupaca
- post-prodaja
- akvizicija i retencija kupaca
- upravljanje odnosima s kupcima
- dodatna i križna prodaja
Kome je ovaj seminar namijenjen?
Svima onima koji komuniciraju s kupcima, pravnim ili fizičkim osobama, putem raznih kanala prodaje. Svim djelatnicima Prodaje, Marketinga i Službe za korisnike, kao i svima onima koji žele naučiti više o prodaji kako bi bolje koordinirali interne procese (Financije, Pravna služba, Logistika, Odnosi s javnošću, Ljudski resursi, Upravljanje projektima, Odjel za korisničko iskustvo…).
Naziv seminara: "Prodajne vještine" Termin, satnica i lokacija: 20. travnja 2017. s početkom od 10 sati. satnica: 10.00 – 15:30 sati; Oreškovićeva 6h/1, Zagreb
Kolika je cijena kotizacije?
Cijena kotizacije za rane prijave do 6. travnja 2017. iznosi 1.000 kn + PDV. Redovna cijena kotizacije od 7. travnja 2017. iznosi 1.450 kn + PDV. U cijenu su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru i potvrda o sudjelovanju.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da se prijavite popunjavanjem online obrasca ispod teksta ili nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr najkasnije do 5. travnja 2016. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 5. travnja 2017. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
ORGANIZATOR SEMINARA: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.
O predavaču:
Ivana Zvrko partner je i direktor konzultantske tvrtke ADIZ www.adiz.hr za poslovne edukacije. Diplomirala je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i stekla zvanje magistre edukacije. Pohađa poslijediplomski studij Organizacija i Management na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Tijekom dugogodišnje karijere radila je kao rukovoditelj prodajnih edukacija za sve kanale prodaje u Hrvatskom Telekomu, prodajnih trenera, projektnih i procesnih menadžera u prodaji. Ima bogato međunarodno iskustvo u Deutsche Telekomu u upravljanju kvalitetom prodajnih edukacija u Europi i implementaciji regionalnih projekata u prodaji. Članica je mnogih stručnih i profesionalnih udruženja i organizacija, kao što su HRCentar – strukovna udruga djelatnika u upravljanju ljudskim resursima, Women in Adria, CCBN Kanadsko-Hrvatske Poslovne Mreže i Virtualnog ženskog poduzetničkog centra.
ORGANIZATOR SEMINARA: Poslovni dnevnik/Večernji list
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Iskustva polaznika:
- "Tema je aktualna jer su to situacije koje svakodnevno susrećemo na poslu."
- "Predavačica ima puno iskustva i dobro prenosi polaznicima"
- "Odlična organizacija seminara"
- "Odmah ću primjeniti naučeno posebno tajne uspješne prezentacije"
- "Seminar je izvrstan jer smo imali primjere iz prakse."
- "Super predavačica, svaka pohvala"
- "Puno primjera i vježbe, odlično"
- "Pogađa u srž."
Zahtjevni kupci i kako postupati sa prigovorima? Više pročitaj OVDJE
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu