Voditi vlastitu tvrtku ne znači samo posao u kojem ste dobri i za kojeg imate pregršt znanja iskustva. Mnogi poduzetnici kreću u poduzetništvo okupirani isključivo idejom o proizvodnji i pružanju usluga o kojima znaju sve, no vrlo često zaboravljaju važnu komponentu posla, a to je prodaja, a bez nje nema posla. Mnoge tvrtke nemaju poslovni plan niti razvijenu marketinšku strategiju, pa čak ni ideju tko će i kako raditi prodaju. Neki uspiju i bez toga, ali uz dobru pripremu, putovanje će sigurno biti lakše. Ako se možda dosad niste bavili prodajom, jednostavno nemate iskustva u tom području, a marketing je za vas samo blok reklama na tv-u, mogli bi imati ozbiljnih problema s aktiviranjem ili razvojem svoje poslovne priče.
Cilj seminara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu