Imate li vještine uspješnih leadera?

Autor: Poslovni.hr , 28. ožujak 2019. u 14:25
Foto: Fotolia

LEADERSHIP

Od lidera se mnogo očekuje. Koliko to znači izazova znaju oni stariji i iskusniji, koji imaju već „puno kilometara u nogama“, dok mladim menadžerima to iskustvo tek predstoji. I premda se neki rode s potencijalom vođe, potrebno je puno učiti, vježbati, motivirati sebe i druge, kako bi i rođeni lideri postali kompetentni za takvu poziciju i kako bi uspješno pretvarali ciljeve u poslovne rezultate.

Na ovom seminaru pomoći ćemo Vam da postanete još bolji rukovoditelji. Naučit ćete osnove delegiranja, motiviranja i upravljanja konfliktima u timu. 

Zašto investirati u edukaciju?

Svrha i ciljevi:

1) DELEGIRANJE:

naučiti različite stilove rukovođenja, znati primijeniti pravilne tehnike upravljanja zaposlenicima (individualno ili u timu), kako bi se postiglo efikasnije postizanje ciljeva i rasterećenje od mikro-menadžerskih operacija, a u svrhu fokusiranja na ostvarivanje srednjoročnih i dugoročnih strateških ciljeva kompanije. Veća produktivnost, timski rad, preuzimanje odgovornosti za postizanje ciljeva u okviru budžeta, na ispravan način i na vrijeme.

2) MOTIVACIJA:

saznati koji su sve mogući uzroci (ne)motiviranosti članova timova da obavljaju posao učinkovito i efikasno, što ih zapravo pokreće, kako bi poboljšali njihovu radnu uspješnost i time olakšali i ubrzali postizanje poslovnih ciljeva.

3) KONFLIKTI:

razumijevanje prirode konflikata, što ih uzrokuje i koje su posljedice. Što je konflikt, a što sukob? Naučiti učinkovito i efikasno upravljati konfliktima na radnom mjestu, koje su tehnike rješavanja i komunikacijski alati za konstruktivno upravljanje konfliktima i medijacijom.

Koje su teme?

  • uspješan razvoj zaposlenika i stil vođenja
  • proces delegiranja, prepreke i tipične greške
  • pojam motivacije, vrste i principi
  • metode i tehnike motivacije u praksi (npr. potrebe, zadovoljstvo, očekivanja, potkrepljenja …)
  • intrinzična i ekstrinzična motivacija
  • materijalna i nematerijalna motivacija
  • utjecaj nagrade i kazne na radnu motivaciju
  • motiviranje SMART ciljevima
  • povratna informacija: motiviranje pohvalom i konstruktivnom kritikom
  • što su konflikti na radnom mjestu: izvorišta, vrste, dinamika i faze
  • stilovi ponašanja u konfliktima i komunikacija
  • strategije rješavanja konflikata korak po korak

Kome je ovaj seminar namijenjen?

Svima onima koji žele naučiti kako biti dobar lider i imati produktivne i efikasne zaposlenike i timove:

  • onima koji se uskoro spremaju preuzeti ulogu rukovoditelja na bilo kojoj razini
  • onima koji su upravo promovirani na menadžersku funkciju
  • svim rukovoditeljima koji žele obnoviti i usavršiti svoje liderske kompetencije

Vlasnicima tvrtki, partnerima, prokuristima, direktorima, rukovoditeljima, projektnim menadžerima, voditeljima timova i supervizorima svih razina u organizaciji koji žele usavršiti svoje vještine rukovođenja. Osobito se preporučuje zaposlenicima koji su u planu razvoja menadžerske karijere i koji će u skoroj budućnosti preuzeti odgovornost za upravljanje timom, nedavno su bili promovirani ili su već preuzeli menadžersku funkciju, ali postoji potreba za unapređenjem njihovih upravljačkih kompetencija.

Onima koji u svom svakodnevnom radu moraju surađivati s drugim kolegama, timom ili su u kontaktu s kupcima i poslovnim partnerima. Svima kojima poslovni uspjeh ovisi o uspješnom nošenju s izazovnim  situacijama upravljanja osobnom efikasnošću i utjecanjem na druge.

Naziv seminara: "Leadership"

Datum održavanja seminara: na upit

AGENDA
10:00-11:30
*Što je upravljanje? Stilovi rukovođenja
*Upravljanje zaposlenicima pomoću ciljeva
*Delegiranje
11:30-12:30
Pauza
12:30-14:00
*Pojam motivacije i vrste, Potkrepljenja
*Herzberg, Maslow, Pravednost i očekivanja
14:00-14:15
Pauza
14:15-16:00
*Što su konflikti na radnom mjestu općenito: izvori, vrste, dinamika i faze
*Strategije prevencije i rješavanja konflikata
*Medijacija: kako posredovati u rješavanju sukoba drugih

Trajanje treninga i satnica: Trening se održava u trajanju od 10.00 do 16.00 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana.

ORGANIZATOR SEMINARA: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.

PREDAVAČICA: Ivana Zvrko partner je i direktor konzultantske tvrtke ADIZ www.adiz.hr za poslovne edukacije. Diplomirala je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i stekla zvanje magistre edukacije. Pohađa poslijediplomski studij Organizacija i Management na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Tijekom dugogodišnje karijere radila je kao menadžer prodajnih predstavnika za poslovne korisnike u Hrvatskom Telekomu, edukacija za sve kanale prodaje, prodajnih trenera, projektnih i procesnih menadžera u prodaji. Ima bogato međunarodno iskustvo u Deutsche Telekomu u upravljanju kvalitetom edukacija u Europi i implementaciji regionalnih projekata. Članica je mnogih stručnih i profesionalnih udruženja i organizacija.

ORGANIZATOR SEMINARA: Poslovni dnevnik/Večernji list
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Otkrivamo 4 osnovna stila menadžerskog upravljanja. Pročitaj više OVDJE

Iskustva polaznika:
"Predavačica ima puno iskustva i dobro prenosi polaznicima"
"Odlična organizacija seminara i radni materijali"
"Seminar je izvrstan jer smo imali primjere iz prakse."
"Super predavačica, svaka pohvala za rad s polaznicima"
"Konkretno, jednostavno i praktično."
"Pohvala za pripremljenost predavačice, interaktivnost radionice i materijale."
"Veoma korisno iskustvo različitih generacija i različitog vođenja"
"Odlična radionica, puno primjera i korisnih komentara od drugih polaznika iz grupe"

Večernji list d.o.o. posvećuje veliku važnost zaštiti osobnih podataka naših korisnika, za više informacija pročitajte Politiku privatnosti.

Komentirajte prvi

New Report

Close