Leadership, delegiranje, motiviranje, vođenje 16.11.2017.

Autor: Poslovni.hr , 09. listopad 2017. u 10:17
Foto: Fotolia

Učinkovito vođenje, delegiranje i motiviranje zaposlenika

Od lidera se mnogo očekuje. Koliko to znači izazova znaju oni stariji i iskusniji, koji imaju već „puno kilometara u nogama“. Mladim pak menadžerima to iskustvo tek predstoji. I premda se neki rode s potencijalom vođe, potrebno je puno učiti, vježbati, motivirati sebe i druge, kako bi i rođeni lideri postali kompetentni za takvu poziciju. 

Na ovom tečaju mladi menadžeri naučit će osnove delegiranja, motiviranja i upravljanja konfliktima u timu, što će ih pripremiti za buduće napredne vještine upravljanja timom zaposlenika.

Zašto investirati u edukaciju? 

Svrha i ciljevi:

DELEGIRANJE: naučiti različite stilove rukovođenja, znati primijeniti pravilne tehnike upravljanja zaposlenicima (individualno ili u timu), kako bi se postiglo efikasnije postizanje ciljeva i rasterećenje od mikro-menadžerskih operacija, a u svrhu fokusiranja na ostvarivanje srednjoročnih i dugoročnih strateških ciljeva kompanije. Veća produktivnost, timski rad, preuzimanje odgovornosti za postizanje ciljeva u okviru budžeta, na ispravan način i na vrijeme.

MOTIVACIJA: saznati koji su sve mogući uzroci (ne)motiviranosti članova timova da obavljaju posao učinkovito i efikasno, što ih zapravo pokreće, kako bi poboljšali njihovu radnu uspješnost i time olakšali i ubrzali postizanje poslovnih ciljeva.

KONFLIKTI: razumijevanje prirode konflikata, što ih uzrokuje i koje su posljedice. Što je konflikt, a što sukob? Naučiti učinkovito i efikasno upravljati konfliktima na radnom mjestu, koje su tehnike rješavanja i komunikacijski alati za konstruktivno upravljanje konfliktima i medijacijom.

Koje su teme?
    uspješan razvoj zaposlenika i stil vođenja 
    proces delegiranja, prepreke i tipične greške 
    pojam motivacije, vrste i principi
    metode i tehnike motivacije u praksi (npr. potrebe, zadovoljstvo, očekivanja, potkrepljenja …)
    intrinzična i ekstrinzična motivacija
    materijalna i nematerijalna motivacija
    utjecaj nagrade i kazne na radnu motivaciju
    motiviranje SMART ciljevima
    povratna informacija: motiviranje pohvalom i konstruktivnom kritikom
    što su konflikti na radnom mjestu: izvorišta, vrste, dinamika i faze
    stilovi ponašanja u konfliktima i komunikacija
    strategije rješavanja konflikata korak po korak
    medijacija: kako posredovati u rješavanju sukoba drugih

Kome je ovaj seminar namijenjen?
Svima onima koji žele naučiti kako biti dobar lider i imati produktivne i efikasne zaposlenike i timove:

•    onima koji se uskoro spremaju preuzeti ulogu rukovoditelja na bilo kojoj razini
•    onima koji su upravo promovirani na menadžersku funkciju

Vlasnicima tvrtki, partnerima, prokuristima, direktorima, rukovoditeljima, projektnim menadžerima, voditeljima timova i supervizorima svih razina u organizaciji. Osobito se preporuča zaposlenicima koji su u planu razvoja menadžerske karijere i koji će u skoroj budućnosti preuzeti odgovornost za upravljanje timom, nedavno su bili promovirani ili su već preuzeli menadžersku funkciju, ali postoji potreba za unapređenjem njihovih upravljačkih kompetencija.
Onima koji u svom svakodnevnom radu moraju surađivati s drugim kolegama, timom ili su u kontaktu s kupcima i poslovnim partnerima. Svima kojima poslovni uspjeh ovisi o uspješnom nošenju s izazovnim  situacijama upravljanja osobnom efikasnošću i utjecanjem na druge. 

Naziva seminara: "Leadership za mlade menadžere"

AGENDA

  • 10:00-11:30 Što je upravljanje? Stilovi rukovođenja Upravljanje zaposlenicima pomoću ciljeva Delegiranje
  • 11:30-12:30 Pauza
  • 12:30-14:00 Pojam motivacije i vrste, Potkrepljenja Herzberg, Maslow, Pravednost i očekivanja
  • 14:00-14:15 Pauza
  • 14:15-16:00 Što su konflikti na radnom mjestu općenito: izvori, vrste, dinamika i faze Strategije prevencije i rješavanja konflikata Medijacija: kako posredovati u rješavanju sukoba drugih

Datum održavanja: 16.11.2017.

Trajanje treninga i satnica: Trening se održava u trajanju od 10.00 do 16.00 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana.

Mjesto održavanja: Oreškovićeva 6h/1, Zagreb (dvorana Večernji list – Poslovni dnevnik)

Kolika je vaša investicija:

Redovna cijena kotizacije iznosi 1.450 kn + PDV. 
Za rane prijave i uplate do 2.11.2017. cijena kotizacije iznosi 1.000 kn + PDV.  
U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru, topli napitci i osvježenje u pauzama, ručak u restoranu i potvrda o sudjelovanju.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati do 15.11.2017. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

O PREDAVAČIMA:
Ivana Zvrko partner je i direktor konzultantske tvrtke ADIZ www.adiz.hr za poslovne edukacije. Diplomirala je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i stekla zvanje magistre edukacije. Pohađa poslijediplomski studij Organizacija i Management na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Tijekom dugogodišnje karijere radila je kao menadžer prodajnih predstavnika za poslovne korisnike u Hrvatskom Telekomu, edukacija za sve kanale prodaje, prodajnih trenera, projektnih i procesnih menadžera u prodaji. Ima bogato međunarodno iskustvo u Deutsche Telekomu u upravljanju kvalitetom edukacija u Europi i implementaciji regionalnih projekata. Članica je mnogih stručnih i profesionalnih udruženja i organizacija.
Hana Dužević je certificirani ADIZ poslovni trener i coach. Magistra je psihologije i edukacije psihologije te plesni pedagog. Završila je diplomski studij psihologije na Filozofskom fakultetu u Zagrebu te je tijekom studija stekla praksu u različitim organizacijama i udrugama. Radila je kao  stručnjak za razvoj ljudskih potencijala u Hrvatskoj Lutriji, u procesu selekcije zaposlenika, mentoriranja, upravljanja procesom radne uspješnosti, sustava motiviranja i nagrađivanja zaposlenika i timova, razvoja i edukacije

ORGANIZATOR SEMINARA: Večernji list d.o.o. – Poslovni dnevnik
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

​Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Otkrivamo 4 osnovna stila menadžerskog upravljanja. Pročitaj više OVDJE

Polaznici su rekli o seminaru:

"Tema je aktualna jer su to situacije koje svakodnevno susrećemo na poslu."
"Seminar je ispunio sva moja očekivanja"
"Tema je aktualna i predavačica je bila dobro pripremljena"
"Naučio sam nove načine vođenja zaposlenika, koje ću probati primijeniti u svom timu"
"Zaposlenike ne mogu uvijek motivirati većom plaćom, naučio sam da to nije uvijek potrebno"
"Razmjena iskustva sa drugim polaznicima je vrijedno iskustvo"
"Predavačica ima puno iskustva i dobro prenosi polaznicima"
"Odlična organizacija seminara. Pogađa u srž."
"Seminar je izvrstan jer smo imali primjere iz prakse."
"Super predavačica, svaka pohvala"
"Puno primjera i vježbe, odlično"

 

 

 

 

 

 

Komentirajte prvi

New Report

Close