Ovo praktično predavanje osmišljeno je s ciljem savjetovanja pri analizi preduvjeta i realizaciji brand strategije U KONTEKSTU INVESTICIJA U TRŽIŠNO KOMUNICIRANJE. Razgovarat ćemo o karakteristikama vaših proizvoda ili usluga koje su ključne, uputiti vas kako gledati druge brendove s koima se natječete te što je ključno u pristupu vašem kupcu.
Praktični dio seminara provest ćemo u dijagnosticiranju najboljeg načina dijagnostike, alokacije i distribucije budžeta u kontekstu poruka kojima želimo ostvariti određeni cilj.
Koji su ciljevi seminara?
- Konkretna objašnjenja treminologije brand strategije s ciljem potpunog razumijevanja i primjene u praksi
- Usvajanje i primjena osnovnog dijagnostičkog alata za investiranje u marketinške komunikacije na primjerima iz prakse predavača te primjerima sudionika
Razrada predavanja
Predradnje i priprema
“3 C” MODEL Recept za definiranje trajne i diferencirane tržišne pozicije
- Kupac
- Tvrtka
- Tržišni konkurenti
“P B C” MODEL – Dijagnostiči alat koji upućuje na glavni izazov branda
- Proizvod
- Brand
- Komunikacija
“C L V vs. C A C” DIJAGNOSTIČKI ALAT ZA INVESTICIJE – Koliko ulažemo da bi nas potrošač kupio?
- Viralno ulaganje
- Klasično ulaganje
- Prodaja i kompleksna prodaja
INVESTICIJSKI MODELI – Kako, kada i gdje investirati
- Godišnji plan (MasterPlan)
- Projektni plan
PRIMJENA: Sudionici će dobiti zadatak dijagnosticirati i argumentirati ključne izazove na primjerima svojih brendova ili brendovima ostalih sudionika.
KONZULTACIJE : Predavač odgovara na 5 ključnih pitanja koja zanimaju najviše sudionika
Kome je seminar namijenjen?
Kako su zakoni brendiranja uvijek isti, predavanje će biti korisno vlasnicima i direktorima tvrtki koji nemaju trajno zaposlene u marketingu, početnicima, ali i prekaljenim marketingašima koji žele naučiti i iskoristiti alate koje koriste i one globalne korporacije koje posluju u Hrvatskoj.
Preuzmite poziv i prijavnicu za seminar.
Kolika je cijena kotizacije?
Cijena kotizacije iznosi 800,00 kn + PDV. Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj – Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da se prijavite popunjavanjem online obrasca ispod teksta ili nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr najkasnije do 26.listopada 2015. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 27. listopada 2015. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
Predavač: Karlo Stojčević, RedPoint
Direktor je i član uprave transmedijske kreativne agencije RedPoint (Styria). Tijekom petnaestogodišnje karijere u prodaji, marketingu i tržišnim komunikacijama radio je kao licencirani broker, menadžer prodaje, direktor marketinga u Reliance Capital Inc (Kalifornija, SAD), regionalni direktor strateškog planiranja u internacionalnoj kreativnoj agenciji Publicis na brandovima Heineken, Nestle, Renault (Hrvatska, Adriatic), business leader u internacionalnim kreativnim agencijama Leo Burnett i Saatchi&Saatchi na brandovima Samsung, Procter&Gamble, T-hrvatski telekom, Bonbon, WWF (Hrvatska, Bosna i Hercegovina). Ekspert je u transformaciji brandova, brand dijagnostici i strateškom planiranju, izradi brand komunikacijskih platformi te diferencirajućih kreativnih taktika.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Poslovni centar znanja
Tel: + 385 1 6326 009
Mob: + 385 91 6300 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu