Rad u turizmu često znači puno uloženog truda, energije i radnih sati. Kroz rad u turističkoj djelatnosti susrećemo se s brojnim izazovima. Da bismo ih uspješno savladali potrebna su nam stručna znanja. No, to više nije dovoljno. Ključ uspjeha je često u osobnom stavu zaposlenika te umijeću ophođenja s gostima.
Kroz seminar polaznici će:
- Osvijestiti kako osobni stav utječe na rad i odnose s gostima
- Biti upoznati s tipovima gostiju i njihovim tipičnim ponašanjima
- Dobiti razumijevanje kako prepoznati očekivanja gosta i kako ih komunicirati
- Dobiti uvid u šest koraka kako rješavati prigovore
- Osvijestiti nužnost razvoja kvalitete usluge
- Biti potaknuti pružati još višu razinu usluge
Teme:
1. Odnosi s gostom
Utjecaj osobnog stava na odnos s gostom
Gost je na prvom mjestu – što to točno znači
Kako u kratkom vremenu razviti odnos razumijevanja i povjerenja s gostom
2.Psihologija i ponašanje gosta
Različiti gosti različita ponašanja – šest tipova gostiju i njihova tipična ponašanja
Kako prepoznati očekivanja gosta i zašto je to važno
Kako potaknuti gosta na odluku i ubrzati interakciju pomoću postavljanja pitanja
3.Prigovori
Šest koraka za uspješno rješavanje prigovora
Zašto su prigovori važni i kako ih možemo koristiti za unapređenje usluge
4.Kvaliteta pružene usluge
Glavni preduvjeti kvalitetne usluge: stavovi, stručna znanja, vještine ophođenja s gostima
Razlika između kvalitetne i izvrsne usluge
Kako pratiti razinu usluge i zašto težiti što višoj kvaliteti usluge
Kome je seminar namijenjen? Seminar je namijenjen hotelskim i ostalim turističkim zaposlenicima koji svakodnevno komuniciraju s gostima, a žele naučiti i poboljšati svoju vještinu komunikacije s najtežim sugovornicima.
Naziv seminara: "Izvrsnost usluge u turizmu"
Trajanje treninga i satnica: Trening se održava u trajanju od 9.00 do 16:00 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije.
Organizator seminara: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.
O predavačici: Snježana Kupres – prodajni stručnjak, NLP trenerica, coach. Ima 23 godina rada u prodaji od čega 19 godina na izvršnim pozicijama te posjeduje bogato internacionalno iskustvo. Planiranjem, pripremom i izvođenjem edukacija i radionica bavim se od 2009. započevši kao akreditirani trener expert Malaysia airlines akademije u području prodaje, pregovaranja i vođenja timova. Po završetku edukacije iz područja Neuro Lingvističkog Programiranja 2013. godine uz treninge iz prodaje razvija portfelj treninga iz područja osobnog razvoja te podučavanja Neuro Lingvističkog Programiranja. Kreira i izvodi seminare, radionice i treninge iz područja prodaje i osobnog razvoja. Poslovni put posvetila je stalnom usavršavanju stručnih i socijalnih kompetencija te prenošenju znanja i iskustava kroz edukacije, predavanje, radionice.
Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list
Za dodatne informacije ili organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Večernji list d.o.o. posvećuje veliku važnost zaštiti osobnih podataka naših korisnika, za više informacija pročitajte Politiku privatnosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu