Ukoliko Vam je važan
- dugotrajan odnos s kupcima,
- želite dugotrajno stabilne prodajne rezultate i
- tražite specifična rješenja,
onda je jedini put prilagodba potrebama kupaca i njihovoj različitosti.
Otkrijte kupca kao partnera i ponudite mu iskreno rješenje, a ne jeftine trikove.
Ciljevi seminara
- Spoznaja o vlastitom tipu osobe će sudionicima pomoći u otkrivanju vlastitih prednosti i eventualnih nedostataka u prodaji
- Sudionici će naučiti jednostavno i brzo prepoznavati različite tipove kupaca
- Sudionici će naučiti odabrati tipo-logične argumente za svoje proizvode
- Sudionici će biti u stanju karakteristike proizvoda pretvoriti u prednosti za kupca
- Sudionici će ući u tajnu prodajne prezentacije pomoću virtualnog kovčega
Teme seminara
- Osnove uspješne i održive prodaje
- Osobna odgovornost za uspjeh u prodaji
- Tipologija u prodaji i njezina praktična primjena
- Samospoznaja i analiza po modelu C.G. Junga (INSIGHTS MDI)
- Motivi kupnje i različitost kupaca
- Kreiranje argumentacijskog lanca za vlastiti proizvod
- Pretvaranje karakteristika proizvoda u koristi za kupca
- Priprema virtualnog kovčega
- Uvježbavanje tehnike virtualnog kovčega
- Dodatna prodaja – trenutak uspjeha ili trenutak katastrofe
INSIGHTS je sofisticirani sustav analize kupaca i prodavača, njihovog načina komunikacije i motivacije. INSIGHTS MDI Analiza potencijala djelatnika i timova nam omogućava da otkrijemo trenutno stanje i potencijale svakog djelatnika, njegovu iskorištenost i iskoristivost u timu, projektu ili na radnom mjestu. Paleta ovih alata pokriva: analizu voditeljskog stila, vrijednosne sustave, managerske i prodavačke kompetencije, usklađenost timova, opis radnih mjesta i usporedbu s djelatnicima koji obavljaju zadatke na tim radnim mjestima. INSIGHTS MDI na jednostavan način ukazuje na različitosti u prodaji ili timu, te nam omogućava prilagodbu prodavačkih argumenata prema tipološkom profilu kupca.
Seminar je namijenjen:
Početnicima i iskusnim djelatnicima u prodaji koji traže jednostavne i suvremene metode praktične prodaje. Prodajnim managerima u velikim korporacijama i vlasnicima obiteljskih tvrtki, odgovornim ljudima koji su svjesni važnosti prodaje, ali traže kompaktan i praktičan sustav, koji im omogućava stabilan rast i dugoročno planiranje prodaje.
PROGRAM
10:00 -11:45 INSIGHTS MDI tipološka prodaja – Različitost kao prednost
- Temeljne kompetencije različitih prodavača; Prodavački stav i ponašanje različitih tipova; Osnove prodajnog razgovora; Različitost kupaca i njihovih očekivanja.
- Vježba – upoznaj sebe i svojeg kupca – tipologija
- Izrada analize komunikacijskog profila INSIGHTS MDI
- Tipologija kupaca i prodavača; Uloga različitosti u prodaji. Tipična očekivanja različitih tipova u prodajnom razgovoru i kod odabira proizvoda. Kako komunicirati sukladno različitim tipovima kupaca.
11.30 – 11.45: PAUZA
11.45 – 12.30: Strukturirani prodajni razgovor
- Prodajni model i njegova primjena; Proaktivna i pozitivna komunikacija u prodaji; Ciljano vođenje razgovora – strukturirani pristup razgovoru. Faze razgovora. Priprema argumentacijskog lanca.
- Vježba – Otvaranje razgovora i ispitivanje potreba
- U sklopu vježbe polaznici će naučiti kako pravilnom primjenom tehnika postavljanja pitanja i aktivnim slušanjem mogu sigurno doći do cilja, kako mogu otkriti nepoznate potrebe kupca, kako kroz nevezani razgovor otkriti emocije koje kupca mogu navesti da kupi. Poseban naglasak u vježbi leži na započinjanju razgovora i ispravnoj strukturi pitanja.
12.30 – 13.30 RUČAK
13.30 – 14.30 Prezentacija proizvoda pomoću virtualnog kovčega
- Osnovni motivi za kupovinu; Odabir argumenata za odgovarajući Povezivanje karakteristika proizvoda i argumenata.
- Vježba – pakiranje virtualnog kovčega?
- Virtualni kovčeg je posebna metoda prezentacije kojom se kupcu nudi samo ono što on stvarno očekuje i treba. Metodom virtualnog kovčega prodavač izbjegava prepirke i konflikte, a koncentrira se na ono što kupac traži. U sklopu vježbe polaznici će naučiti kako razraditi argumentacijske lance za proizvode te iste pripremiti za prezentaciju. Kako se s prezentacijom nadovezati na potrebe kupca, kako karakteristike proizvoda pretvoriti u prednosti za klijenta i kako odabrati prave argumente.
14.30 – 14.45 PAUZA
14.45 – 15.45 Uvježbavanje prezentacije
- Vježba – operativno vođenje razgovora u parovima po pripremljenoj shemi – Model virtualnog kovčega
- U sklopu vježbe polaznici će se podijeliti u parove pri čemu će jedan od njih biti prodavač, a drugi kupac, te će im se dodijeliti situacije iz prakse, koju su pripremili u prethodnoj vježbi. Nakon pregovora napravit će se analiza s ciljem utvrđivanja što su polaznici napravili dobro, što bi trebali promijeniti, te će dobiti pojedinačne savjete.
15.45 – 16.00 Sažetak treninga i evaluacija
Vaša investicija:
Redovna cijena kotizacije za prijave od 13. srpnja 2017. iznosi 1.450 kn + pdv.
Za rane prijave do 30. lipnja 2017. cijena kotizacije iznosi 1.000 kn + pdv.
U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru, ručak i potvrda o sudjelovanju.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru molimo vas da ispunite online formu ispod teksta. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati do 18. svibnja 2017. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.
O treneru: Vinko Vukadin – više od 20 godina aktivni poslovni trener, mr. teologije i mr. filozofije, bio je član uprave Merkur osiguranja, predsjednik uprave UNIQA osiguranja, direktor UNIQA Human Ressources u Beču, direktor banke Bankhaus Krentschker Co&AG. Aktivno je izgradio nekoliko prodajnih organizacija i educirao na stotine prodavača i voditelja prodaje. Licencirani trener za INSIGHTS-MDI, tipološki alat za razvoj prodaje managementa. Završio je leadership školovanje i ima diplomu Brian Tracy Corporate University. Dugogodišnji trener prodaje, pregovaranja, prezentacijskih vještina, tipologije i razvoja tima. Stručni suradnik časopisa "Poslovni savjetnik" i "Pro mente", autor knjige "Eros prodaje". Na seminarima koristi majeutički pristup kao osnovu jednostavnog učenja, a u vježbama koristi igre METALOG. Neki od klijenata: Agrokor, Croatia osiguranje, Unicredit BiH, Sberbank, Kent banka, Wuestenrot, UNIQA, Autokuća Zubak, Splitska banka, Plinacro, Croatia airlines…
ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.
Za dodatne informacije i organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu