Razvija se softver koji će odrediti najbolje kandidate za tvrtku

Autor: Darko Bičak , 04. ožujak 2016. u 13:04
Foto: Duško Marušić / Pixsell

S druge strane, SMS-om će se istovremeno obavijestiti i sami studenti da su potencijalni kandidati.

Većina studenata na hrvatskim fakultetima o karijeri počinje razmišljati tek pred kraj svojeg studija, a nisu rijetki ni oni koji se time počinju baviti tek nakon što diplomiraju što je definitivno prekasno, mišljenja je Dean Sinković, prodekan Fakulteta ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" u Puli. Zbog toga je Sinković pokrenuo Centar za razvoj karijere pri Fakultetu kojem je na čelu. "Kada sam vidio kako u Americi gotovo svako sveučilište imama ovakav Centar, postala mi je opsesija da tako nešto pokrenem i ovdje.

Trebalo je puno vremena, ali zahvaljujući susretljivosti vodstva Fakulteta kao i pomoći kolega s varaždinskih fakulteta, gdje s tim već imaju prakse, pokrenuli smo stvar s mrtve točke", navodi Sinković. Pojašnjava da mu je cilj da ovaj Centar bude poveznica između poduzetnika i studenata na obostrano zadovoljstvo. "Imamo praksu da bi tvrtke željele angažirati studente, kratkoročno ili za stalno. No, to se događa tako da poduzetnik stavi oglas na ploču fakulteta ili pak na internet.

Nakon toga njemu stigne 100 ili više molbi sa životopisima. Manji poduzetnik nema kapaciteta ni vremena da bi uopće pregledao te životopise, a kamoli da ih selektira i odabere najbolje. Zbog toga mnogi u startu odustaju od studenata i usmjeravaju se na jednostavnija rješenja", ističe Sinković. Zbog toga će pulski Centar za razvoj karijere nabaviti i razvijati softver koji će pojednostaviti prijavu i selekciju studenata. Softver bi trebao postati funkcionalan kroz 5-6 mjeseci, a nakon toga će se krenuti u izradu baze podataka. "Mi ćemo skupljati sve životopise koje su slali naši studenti bilo kome. Kada nam se javi poduzetnik sa svojim zahtjevom za radnicima, mi ćemo aktivirati ovaj softver koji će prema ključnim riječima proučavati zahtjeve poslodavca sa znanjem, iskustvom i afinitetima studenata. Nakon toga će biti izbačeno pet najboljih kandidata koji će onda biti ponuđeni tvrtki.

S druge strane, SMS-om će se istovremeno obavijestiti i sami studenti da su potencijalni kandidati", pojašnjava profesor Sinković. Usluga će za sve uključene biti besplatna, a sve troškove stvaranje i održavanja sustava će podmiriti sam Fakultet ekonomije i turizma. Isto tako, plan je da se u narednom razdoblju ovaj Centar i njegova djelatnost proširi na čitavo Sveučilište te tako bude dostupna velikom broju studenata svih studijskih usmjerenja.  

Komentirajte prvi

New Report

Close