Poslovanje na kvadrat: Stručnjaci i kandidati održali novi susret, evo kakvi su dojmovi

Autor: Tomislav Hrastovčak , 11. ožujak 2014. u 18:24
FOTO: Davorin Višić/PIXSELL

“Bilo je uspješno, puno smo stvari naučili. Smatram da je razmjena iskustva najvrednija kod ovakvih druženja”, prokomentirao je Jelić.

Druga sezona projekta Poslovanje na kvadrat došla je na pola puta svoga trajanja, a povodom toga u Večernjakovoj zgradi održan je susret stručnjaka Gorana Blagusa i Filipa Jelića s kandidatima/finalistima, kako bi proanalizirali dosadašnji rad i napredak.

Podsjetimo, u finale projekta ušle su četiri tvrtke –  Delicia iz Buzeta te zagrebačke tvrtke Bugigraf, Mihoković i Ulola.

Dosadašnji rad

Dražen Horvat, direktor Delicije, tvrtke koja proizvodi specijalna peciva, podsjetio je na susretu kako su do sada proveli natječaj na Facebooku za izbor nove ambalaže te proširili asortiman za ugostiteljstvo, koji je također obogaćen novom ambalažom, a među ostalim sudjelovali su uspješno i na nekoliko sajmova.

Bugigraf, koji proizvodi čestitke i pozivnice, bavio se pitanjem skladišta i implementacijom drugačije prodajne koreografije, kao i nastupom na društvenim mrežama, a  Tomislav Bugarin, vlasnik tvrtke, posebno je izrazio zadovoljstvo Blagusovim savjetima o ponašanju pred kupcima.

Na sastanku su također bile nazočne Marina i Ana Mihoković, majka i kći iz obiteljske tvrtke Mihoković, specijalizirane za proizvodnju metalne galanterije. Marina je tom prilikom istaknula kako se od početka projekta u poduzeću više radilo na unaprijeđenju komunikacije i međusobnih odnosa, s obzirom na to da se u obiteljskim tvrtkama često isprepliću privatni i poslovni odnosi, što dovodi do specifičnih situacija. 

Ante Buljan, direktor prodaje u kozmetičkoj tvrtki Uloli, predstavio je pak kolegu Gordana Gudelja, koji se naknadno uključuje u projekt, te napomenuo da su zaposlili jednu novu osobu koja će se više baviti direktnom prodajom. Također je spomenuo kako su nabavili novi stroj za etiketiranje ambalaže koji će poboljšati proizvodni proces te istaknuo kako su imali pozitivna iskustva sa postavljanjem štanda na Zrinjevcu, koji je rezultirao bliskijim kontaktom s kupcima.

Stručnjaci su na susretu održali i radionice s kandidatima; tema Filipove edukacije bila je novčani tok u financijskim izvještajima, dok je Blagus održao radionicu 'Value proposition', koja je kandidate upoznala s načinima komunikacije prema klijentu i kako odgovoriti na njegovo pitanje: 'Zašto bih trebao kupiti nešto od vas?'

Dobri dojmovi

"Čuli smo puno savjeta kako nešto riješiti, kako nešto prodati. Vidim velike promjene od početka projekta. Svi smo pričljiviji, sve više nas se nadovezuje na neku temu", otkrio nam je Tomislav Bugarin svoje dojmove o susretu.

 

Tomislav Bugarin, Bugigraf

Čuli smo puno savjeta kako nešto riješiti, kako nešto prodati. Vidim velike promjene od početka projekta.

"Na susretu je bilo jako dobro i vidjela sam neke stvari koje sam ranije propuštala. Primijećujemo da nam u poslovanju koriste stvari koje smo čuli na projektu, odnosno sastancima", kaže Marina Mihoković. 

"Susret me potaknuo na razmišljanja o problemu prodaje. Ovo je bilo vrlo korisno i proširuje vidike", tvrdi Gordan Gudelj.

"Dobre su radionice i vježbe. U praksi smo primijenili nekoliko stvari, napravili pomake u segmentu tržišta za ugostiteljstvo, proširili asortiman te bilježimo jako dobar interes", istaknuo je pak Dražen Horvat.

"Bilo je uspješno, puno smo stvari naučili. Smatram da je razmjena iskustva najvrednija kod ovakvih druženja", prokomentirao je Filip Jelić svoje dojmove susreta.

Konkretni slučajevi

"Prema dobivenim komentarima kandidatima, oni su zadovoljni i bit će koristi od ovog zajedničkog susreta. Nakon sastanka slijede još tri individualna susreta s kandidatima, gdje ćemo još jače utanačiti stvari i početi jače raditi na njima, kako bi na kraju projekta mogli pokazati pozitivne rezultate", ističe Goran Blagus.

 

Goran Blagus

Nakon sastanka slijede još tri individualna susreta s kandidatima, gdje ćemo još jače utanačiti stvari.

"S obzirom na to kako su svi kandidati proizvodne tvrtke, a gotovo ništa uslužno orijentirane, izniman je izazov u kratkom roku postići velike promjene. Naime, za svaku izmjenu ili promjenu treba i do nekoliko tjedana kako bi se dobile povratne informacije 's terena' pa da bi tek onda vršili veće ili manje korekcije. Baš zbog toga je danas dosta izazovno voditi proizvodnu tvrtku i treba imati veću razinu strpljivosti i ustrajnosti u poslovanju. Nažalost, gospodarske prilike u kojima se trenutno nalazimo dodatno otežavaju vođenje tvrtki te se nadam da smo im kroz zajednički susret i konkretne edukacije pokazali barem dio smjerova u kojima bi mogli djelovati", dodaje business coach.

"Radili smo na konkretnim slučajevima, gotovo bez teorije, već samo konkretno vježbanje kako nešto primijeniti u praksi. U tom pogledu su predavanje i radionica "Value proposition" ili zašto bi potencijalni klijent kupio proizvod od vas – došli u pravi trenutak kako bi ih fokusirali na ono što je bitno i što daje konkretne rezultate", zaključuje Blagus.

Komentirajte prvi

New Report

Close