U svakodnevnom poslovanju susrećete se sa ljutim i teškim klijentima.
Oni troše vašu energiju, zahtijevaju dodatan angažman te koriste ljutnju kao sredstvo manipulacije.
Krizne poslovne situacije sa „teškim“ klijentima uvijek su neugodne, a kako bi umanjili negativan učinak potrebno se na vrijeme pripremiti. NLP sa svojim tehnikama i znanjima omogućava ljudima usvojiti vještine kojima na efikasan način, bez stresa upravljamo ljutim i teškim klijentima.
Rad sa ljutim i teškim klijentima iscrpljuje, izaziva stres i smanjuje učinkovitost. Kako komunicirati sa teškim klijentima?
- Često je važnije kako ste nešto rekli nego što ste rekli.
- Dobro je znati prepoznati i razumjeti različite komunikacijske stilove da bismo se znali prilagoditi.
- Teški ljudi su nam teški i zato što ne znamo kako s njima komunicirati.
Poslovni dnevnik je održao seminar na kojem smo učili kako komunicirati sa ljutim, zahtjevnim i "teškim" klijentima. Polaznici su se zabavili na vježbama komunikacije. (Pogledajte u galeriji.) Stekli smo korisna znanja i vještine komunikacije. Budi i ti jedan od naših zadovoljnih polaznika i prijavi se za sudjelovanje.
Novi termin seminara je 17.10.2018. Rezervirajte svoje mjesto za sudjelovanje OVDJE. Prijavite se putem linka za prijavu ili nas kontaktirajte Tel: + 385 1 6326 085, e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Pročitajte što su polaznici rekli o treningu i predavačici:
"Predavačica je odlična, sadržaj potkrjepljuje primjerima; dinamičan trening."
"Dobila sam nove spoznaje i informacije koje ću moći primjenjivati u svom poslu."
"Seminar je ispunio sva moja očekivanja.Tema je aktualna, predavačica je izvrsna."
"Predavačica je krajnje opuštena i spontana."
"Zanimljiv i lako pamtljiv sadržaj. Dobro sam se zabavila."
"Danas je puno stresa, svima bi bilo lakše kad bi se primjenjivale ove metode i tehnike."
"Veoma dobro osmišljen koncept i koristan."
"Pohvale za individualan pristup i rad sa polaznicima."
"Iskusna predavačica pozitivnog stava."
"Vrhunski trening, vrhunske trenerice."
"Izvrstan trening, više od očekivanog, prijenos znanja i profesorica za pohvalu."
Naučili smo na seminaru:
- što je ljutnja i kako ljudi manipuliraju ljutnjom
- kako otkriti pravu svrhu ljutnje tzv. „skrivenu namjeru“ ljutnje
- kako koristiti klijentovu ljutnju za ostvarivanje željenih ciljeva
- Self management – vještine upravljanja vlastitim stanjima
- words management – jezični obrasci koji nam omogućuju efikasnu komunikaciju
- vještine aktivnog slušanja koje doprinose smanjenju konflikta u komunikacije
- kako pomoću riječi i neverbalnih znakova otkriti mentalne procese sugovornika
- kako znanje o mentalnim procesima koristiti za vođenje klijenta u smjeru koji mi želimo
- otkrivanje i osvještavanje uobičajenih vlastitih reakcija na ljutnju klijenta
- tehnika kontrole vlastitih negativnih reakcija kad smo napadnuti
- tehnike usmjeravanja klijenta u željenom smjeru
- umijeće postavljanja pitanja kojima dobivamo željeni odgovor
- riječi i rečenice koji nam pomažu kod ljutih sugovornika
- riječi i rečenice koje ruše otpor kod sugovornika
- jezični obrasci koji omogućavaju da svaku situaciju okrenemo u svoju korist
- ključne rečenice i vještine koje nam pomažu u podizanju efikasnosti upravljanja s klijentovom ljutnjom
O predavačici: Dragana Mladenović je internacionalni NLP Master trener i HNLP-a & Coach od 2002 kada je certificirana u Neuroenergetics – Internacionalnom institutu za Humanističku neurolingvističku psihologiju u Lancasteru, SAD. Istom je prigodom stekla i certifikat Coach-a. Dragana je također certificirani terapeut za Time Line TherapyTM, a završila je tečajeve iz Hipnoze 1 i 2 (Hexagon training company). Svoj trenerski rad je započela samostalno u Prosperiti koju je osnovala 2003. i od tada kontinuirano drži treninge NLP-a, mnogobrojne in-house treninge kao i individualne coachinge. Sa suprugom Draganom 2012. osnovala obiteljsku firmu Miroras centar za osobni rast i razvoj koji je specijaliziran za NLP edukaciju, treninge osobne promjene, te specijalizirane treninge kao npr.Time management, Stres management, Prezentacijske vještine bez treme. Član je prestižnih međunarodnih NLP asocijacija INHNLP, IANLP i ABNLP, te su njeni treninzi priznati i certificirani prema najvišim standardima. Ima bogato iskustvo u individualnom coachingu i savjetovanju. Koautor je knjige Uvod u NLP-osobni rast i razvoj, prve NLP knjige hrvatskih trenera. Dragana živi to što uči, voli NLP i vjeruje da je NLP jedan od načina kako ljudi mogu upravljati sobom i svojim životom.Vjeruje da je misija svakog čovjeka biti sretan i da svatko ima sve što mu je potrebno da to i ostvari. NLP nas uči KAKO dajući nam znanja, vještine i tehnike da to ostvarimo, a svatko od nas ima izbor odlučiti da li će preuzeti odgovornost za svoj život i kreirati ga prema svojim željama. Svoja znanja, iskustvo prenosi nesebično, visokom razinom pozitivne energije i zabave. Njen moto je: učenje je lako, jednostavno i zabavno.
Za dodatne informacije i organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem!
ORGANIZATOR SEMINARA: Večernji list d.o.o. – Poslovni dnevnik
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.kek is your enemy
smijeh je lijek
gusenje negativnih emocija uzrokuje cir na zelucu
kako koristiti nlp u branju mandarina?
Uključite se u raspravu