Poslovni dnevnik je organizirao 23. studenog seminar naziva "Moć uvjeravanja u prodaji"
Polaznici su stekli korisna znanja koja će primijeniti u svakodnevnim prodajnim aktivnostima:
- Naučili smo na koji način ljudi prikupljaju, pohranjuju i obrađuju informacije, te kako ta znanja koristiti u procesu prodaje
- Osvijestili važnost i moć uvjerenja i vrijednosti, te njihov utjecaj na prodajne ishode
- Uvidjeli smo kako misli oblikuju odnos prema kupcima i tako utječu na prodajne vještine
- Saznali smo kako primjenom meta programa razviti znanja i vještine za iznalaženje najprimjerenijeg načina prezentiranja proizvoda svakom kupcu.
Novi termin održavanja seminara možete pogledati na web stranici www.poslovni.hr/seminari/ ili nas kontaktirajte za sudjelovanje na Tel: + 385 6326 085, e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Korisni stavovi u prodaji:
- Sve se može kad se hoće!
- Sve što činimo, možemo činiti još bolje!
- I hrast je jednom bio žir!
- Iz svega je moguće učiti!
H. Ford
„Vjerujete li da nešto možete ili vjerujete da ne možete, u oba slučaja ste u pravu i to ćete i dokazati!”
Polaznici su rekli o seminaru:
"Seminar je u potpunosti ispuni omoja očekivanja"
"Sadržaj seminara i tema su veoma aktualni i korisni "
"Odlična radionica, pristupačna predavačica puno hvala!"
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 01 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu