Hrvatski inovativni brend igračaka uspio se probiti na police trgovačkog lanca

Autor: Darko Bičak , 26. studeni 2015. u 08:41
Elementi od kojih se grade modeli nemaju definiran 'točan' položaj, modeli se slažu po principu zidanja

Jadranko Pongrac, idejni tvorac i proizvođač Brick by Bricka, uskoro će krenuti i na sajmove igračaka u Njemačkoj i Italiji.

Brick by Brick, hrvatski inovativni brend igračaka koji obuhvaća seriju modela edukacijskih drvenih slagalica različitih modela građevina, uspio se probiti u domaći trgovački lanac Offertissimu te će se od ovoga tjedna naći na njihovim policama. 

Nacionalna pokrivenost
Ulaskom u taj trgovački lanac s 46 dućana, Brick by Brick, koji proizvodi ivanićgradska Barikada, u kratko se vrijeme pozicionirao kao jedan od najznačajnijih domaćih proizvođača igračaka koji je svoj proizvod uspio razviti, standardizirati proizvodnju i kvalitetu, komercijalizirati i ispuniti zahtjevne uvjete za suradnju s trgovačkim lancima.Kako naglašavaju u Ivanić Gradu, ono po čemu se Brick by Brick razlikuje od ostalih popularnih igara za slaganje, prije svega globalno poznatih Lego kockica, jest to što elementi od kojih se grade njihovi modeli nemaju definiran "točan" položaj određen sustavom utora ili klik-klak sustavima, već se modeli slažu po principu zidanja.  

 

46prodajnih

mjesta u Hrvatskoj ima trgovački lanac Offertissima

Dok definirani sustavi slaganja elemenata u sličnim igrama djecu uče tek traženju odgovarajućih dijelova i ponavljanju naučenog, Brick by Brick potiče djecu da kroz igru razmišljaju i planiraju uz puni fokus igre na razvoju njihove snalažljivosti, pažnje, i kreativnosti. Jadranko Pongrac, idejni tvorac i proizvođač Brick by Bricka, ističe da je ponosan što ih je Offertissima prepoznala kao ozbiljnog proizvođača igračaka koji ima što  ponuditi tržištu i zna kako to prezentirati. 

Ambiciozni planovi 
"Offertissima podržava domaće proizvođače kojima se u golemoj ponudi nije lako probiti do trgovačkih polica, pa su osuđeni na sajmove i razne manifestacije te manje dućane, što ograničava distribuciju i pravi tržišni potencijal proizvoda. Brick by Brick jedinstven je koncept igračke koja, osim zabave sadrže i jaku edukativnu i socijalnu komponentu, po čemu se razlikuje od većine igračaka na tržištu", navodi Pongrac. Dodaje da ima velike planove s Brick by Brickom na hrvatskom tržištu, a uskoro će krenuti i na sajmove igračaka u Njemačkoj i Italiji. 

Komentirajte prvi

New Report

Close