Hrvati vole improvizirati u biznisu, svijet voli disciplinu

Autor: Božica Babić , 20. svibanj 2016. u 15:19
Samo 1,4 posto tvrtki iz Hrvatske ocjenjuje sebe neuspješnima/Fotolia

Svjetske kompanije strateške ciljeve ostvaruju disciplinirano, a hrvatske su sklone improvizacijama, pokazalo istraživanje Qualitasa.

Čak 76 posto od 71 tvrtke iz RH smatra da uspješno provodi programe poboljšavanja operativnih procesa dok u zapadnoeuropskim zemljama i u SAD-u tek 47 posto poduzeća svoje postupke ocjenjuje uspješnim, otkriva istraživanje koje je provelo društvo Qualitas analizirajući podatke za 2014. o operativnoj izvrsnosti u najvećim poduzećima u RH.

 

76posto

domaćih tvrtki smatra se uspješnima

Da Hrvatima manjka samokritičnosti pokazuje i podatak da samo 1,4 posto tvrtki svoje programe smatra neuspješnima, dok je takav odgovor na svjetskoj razini dalo 14 posto ispitanika. "Postoji veliko proturječje doživljaja učinkovitosti projekata na poboljšanju poslovnih procesa i ostvarenih poslovnih rezultata hrvatskih poduzeća", upozorava izvršni direktor Qualitasa Damir Keller.

 

71tvrtka

sudjelovala je u istraživanju Qualitasa

Europska i američka poduzeća, objašnjava, imaju veću razinu samokritičnosti jer su podvrgnuta izraženijim pritiscima konkurencije, ali i zbog boljeg razumijevanja procesa te uporabe naprednih alata za otkrivanje neiskorištenih potencijala. Svjetska poduzeća, ističe, do strateških ciljeva dolaze kroz disciplinirani i sveobuhvatan proces, dok su hrvatska sklonija do ciljeva stići improvizacijama i prečacima. Ohrabruje ipak podatak da 50 posto anketiranih tvrtki u RH najavljuje kako u 2016. namjerava početi s primjenom naprednih metoda. 

Komentirajte prvi

New Report

Close